کد خبر : 2052014 | 11 تیر 1403 ساعت 10:19 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

هانیه رستمیان:

تلاش می‌کنیم در المپیک بهترین نتیجه رقم بخورد

تیرانداز المپیک ایران گفت: امیدوارم در المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

تلاش می‌کنیم در المپیک بهترین نتیجه رقم بخورد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هانیه رستمیان در بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی در فاصله کمتر از یک‌ماه تا المپیک پاریس، اظهار کرد: ما چون کمبود تجهیزات و فشنگ داریم مقداری تمریناتمان آنطوری که باید نیست. اکنون مدتی است که فدراسیون و کمیته ملی المپیک حمایت کرده‌اند و یک اردوی برون مرزی شرکت کردیم و به ما کمک کرد تا بتوانیم فشنگ تهیه کنیم و در تمرینات استفاده کنیم.

مربی هانیه رستمیان محسن نصر اصفهانی نیز گفت: هانیه به‌جز یک مسابقه، در دیگر مسابقات به فینال ماده ۲۵ متر راه یافته است. تلاش می‌کند که در المپیک نتیجه خوبی بگیرد. او جزء ۱۰ نفر برتر دنیا است. باید تلاش کنیم تا به آمادگی مد نظر برسد. 

کیومرث هاشمی با بیان اینکه باید شب‌ها خواب مدال ببینید به رستمیان گفت: باید با این نگاه به المپیک بروید و با تمرکزی که در اصل موضوع دارید و گوش به فرمان مربی هستید می‌توانید. تصویرسازی ذهنی خیلی مهم است. رستمیان جزء افتخارات است که از دو سال قبل اولین سهمیه ایران در المپیک پاریس را گرفته است. امیدواریم موفق باشید و در خدمت شما هستم. 

همچنین رستمیان گفت: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک توانستم سلاحم را تجهیز کنم و سلاح جدید ۲۵ متر بخرم. اتفاق خوبی است. همه تلاش‌مان را برای بهترین نتیجه می‌کنیم. سلاح امانی که دستم بود را تا المپیک دارم و بعد تحویل می‌دهم. 

دیدگاه‌ها