کد خبر : 2051995 | 11 تیر 1403 ساعت 09:05 | 1.6K بازدید | 1 دیدگاه

انوشیروانی: وزنه‌برداری را با حساب بسته می‌چرخانیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با ابراز رضایت از شرایط این رشته، گفت: در حال حاضر حساب‌های فدراسیون بسته است و خدا به ما لطف کرده که بدون حساب فدراسیون وزنه‌برداری را می‌چرخانیم.

انوشیروانی: وزنه‌برداری را با حساب بسته می‌چرخانیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سجاد انوشیروانی، درباره افزایش حقوق دو ملی‌پوش المپیکی وزنه‌برداری ایران و اظهار بی‌اطلاعی آن‌ها از این موضوع گفت: افزایش حقوق دو ملی‌پوش المپیکی وزنه‌برداری از سوی کمیته ملی المپیک اتفاق افتاد ولی همانطور که سرمربی تیم ملی در بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی اشاره کرد، این دو ملی‌پوش روی کارشان تمرکز کردند و دیگر به این مسائل توجهی نمی‌کنند. آن‌ها از این مسائل حاشیه‌ای به دور هستند و تمام فکر و ذهنشان رسیدن به آمادگی و عملکرد قابل قبول در میدان المپیک شده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران دیگر اصلاً پیگیر این مسائل نیستند که همین موضوع نشان از محبت آن‌هاست که تنها رسیدن به هدفشان که موفقیت در المپیک است را دنبال می‌کنند و به این مسائل کمترین توجه را دارند. مسئولان حاضر در کمیته ملی المپیک هم حقوق این دو ملی‌پوش المپیکی را در اردیبهشت و خرداد دو برابر افزایش داد، ولی ما صحبت کردیم تا نزدیک به زمان برگزاری المپیک تمامی این موارد جبران شود. ضمن اینکه ما هم در فدراسیون با تمام توان کنار آن‌ها هستیم و حمایت می‌کنیم. در این زمان حساس ملی‌پوشان بهترین تصمیم را گرفتند و تنها روی کار خودشان متمرکز هستند.

وی تأکید کرد: حقوق ملی‌پوشان وزنه‌برداری هم از طرف کمیته ملی المپیک و از طرف فدراسیون به حسابشان واریز شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

2049298

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که از دو ملی‌پوش وزنه‌برداری در المپیک پاریس چه توقعی دارد، گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی، وزنه‌برداران وزنه‌های خوبی بالای سر بردند و ما را امیدوار کردند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و در المپیک پاریس هم با ثبت وزنه‌های قابل قبول دل همه ما را شاد کنند. علی داوودی در المپیک قبلی به مدال نقره رسید و با وجود سن کم اما تجربه لازم را برای میدانی مثل المپیک را دارد. مصطفی جوادی هم سال گذشته با وجود اینکه تازه به دسته ۸۹ کیلوگرم آمده بود توانست به مدال طلای مسابقات جهانی برسد ولی با این حال یک فاصله با رقبایش داشت اما در این مدت یک سال این فاصله را کم کرده و به وزنه‌هایی رسیده که شانس مدال‌آوری دارد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: مصطفی و علی تمریناتشان را پیگیری می‌کنند و تقریباً در اوج آمادگی هستند، امیدوارم در این چهار، پنج هفته به وزنه‌های خوبی دست پیدا کنند تا در المپیک آن چه که انتظار می‌رود محقق شود.

انوشیروانی در واکنش به بحث اجاره سالن و شکایتی که پیمانکار کرده و به نظر می‌رسد فدراسیون را دچار چالش کرده و این که این موضوع تا چه اندازه قابل حل است؟ گفت: با شاکی مذاکره کردیم و قرار است یک جلسه برای جمع‌بندی نهایی داشته باشیم. پیگیر مسائل قضایی هستیم. بالاخره اتفاقی است که افتاده و در تلاش هستیم آن را حل کنیم. بعد از چندین و چند پرونده حقوقی و کیفری که از فدراسیون شده بود و آن را پشت سر گذاشتیم، به آخرین پرونده رسیدیم. به لطف خدا از زمان حضور ما تا به الان یک شاکی در هیچ موضوعی نداشتیم و این لطف خداست. این آخرین پرونده است و یک مقدار مبلغ آن سنگین است. با وزیر ورزش و مسئولان وزارت صحبت کردیم و در روزهای آینده تعیین تکلیف می‌کنیم.

2049297

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: در حال حاضر حساب‌های فدراسیون بسته است و خدا به ما لطف کرده که بدون حساب فدراسیون وزنه‌برداری را می‌چرخانیم. نزدیک به ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم از حساب فدراسیون پول برداشته شده است. حساب درآمدی فدراسیون در این چند وقت اخیر واقعاً متحول شده بود اما در سه ماهه اول سال حدوداً یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون از حساب درآمدی ما برداشت شد. فکر می‌کنم این بدهی را با رضایت دوستان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد جمع کنیم و این پرونده هم ختم به خیر شود. البته روند قضایی پیگیری می‌کنیم و امیدوارم به نتیجه برسیم.

دیدگاه‌ها