کد خبر : 2051988 | 11 تیر 1403 ساعت 09:16 | 24.1K بازدید | 52 دیدگاه

شوخی جالب بلینگام: برد انگلیس به سبک رئال!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، شوخی جالبی با گل حساسی که برای تیم ملی کشورش زده است کرد.

شوخی جالب بلینگام: برد انگلیس به سبک رئال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

گلی که اسلواکی در دقیقه ۲۵ این بازی به ثمر رساند باعث شد که کار برای سه شیرها بسیار دشوار شود و این بلینگام بود که بار دیگر ناجی این تیم شد و توانست گل مساوی را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده و در فاصله چند ثانیه تا به صدا درآمدن سود پایان بازی به ثمر برساند و بازی را به وقت اضافه بکشد.

آنها در نهایت با گلی که هری کین در وقت اضافه به ثمر رساند پیروز این بازی شدند اما شباهت این برد و گلی که بلینگام برای انگلیس به ثمر رساند با سبک بازی رئال مادرید و بردهای لحظه آخری این تیم به لطف گلزنی این ستاره انگلیسی مورد توجه بسیاری از جمله خود او قرار گرفته است. 

2049286

این بازیکن پس از پایان بازی عکسی را در استوری صفحه رسمی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که به شوخی به همین موضوع اشاره می‌کرد و این اقدام او با استقبال گسترده‌ای از سوی هواداران رئال مادرید هم روبرو شد که علاقه زیادی به این ستاره جوان تیم‎‌شان دارند.

دیدگاه‌ها