کد خبر : 2051983 | 11 تیر 1403 ساعت 07:30 | 23.7K بازدید | 20 دیدگاه

سپاهان و شباب الاهلی در جنگ ستارگان؛

اولین بازی رسمی فصل جدید ایران و امارات

شباب الاهلی در اولین بازی رسمی خود در این فصل به مصاف سپاهان می‌رود.

اولین بازی رسمی فصل جدید ایران و امارات

به گزارش "ورزش سه"، شباب الاهلی اولین بازی خود در فصل جدید را مقابل سپاهان برگزار می‌کند و در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان ایران در دور اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

شباب الاهلی قرار است از روزهای آینده اردوی پیش فصل خود را آغاز کند تا معاینات پزشکی بازیکنان انجام شود و قبل از سفر به کمپ خارجی در ورزشگاه خانگی خود در دبی تمرین کند.

الاهلی که روز گذشته سرمربی جدید خود را شناخت، پس از ناکامی در کسب قهرمانی این فصل امارات، بازیکنان جدیدی را به جمع خود اضافه خواهد کرد. آنها یکی از پرمهره‌ترین و ثروتمندترین تیم‌های امارات به‌شمار می‌آیند که فصل گذشته توفیق خاصی کسب نکردند که این موضوع چندان برای آنها قابل هضم نیست.

با توجه به حضور سعید عزت‌اللهی در ترکیب شباب الاهلی، به نظر می‌رسد نبرد با سپاهان که هنوز تکلیف خود را درباره سرمربی فصل آینده روشن نکرده، بازی پر تب و تاب و بسیار جذابی باشد.

سپاهانی‌ها قطعاً تحولات الاهلی، اردوی خارجی و بازیکنان جدید که گفته می‌شود از بوتافوگو برزیل خواهند بود را زیر نظر خواهند داشت چرا که تا چشم به هم بزنید این مسابقه که اولین بازی فصل تازه فوتبال ایران است از راه خواهد رسید.

هم سپاهان و هم الاهلی برای آماده‌سازی خود برای حضور در این مسابقه کار دشوار و پیچیده‌ای در پیش دارند. البته اگر سپاهان بتواند سرمربی پرتغال را حفظ کند تا حدی از این مشکل خلاص خواهد شد.

دیدگاه‌ها