کد خبر : 2051974 | 11 تیر 1403 ساعت 06:05 | 38.2K بازدید | 36 دیدگاه

انتقاد شدید از بلژیک:

جنگ لفظی بلژیک و فرانسه: در حد ما نیستید!

دوئل فرانسه و بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 فقط یک بازی حساس نیست، بلکه نبردی داغ بین دو همسایه و مصافی پر از کری‌خوانی خواهد بود.

جنگ لفظی بلژیک و فرانسه: در حد ما نیستید!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند ساعت به آغاز این بازی سرنوشت‌ساز باقی مانده، اما از همین حالا جنگ لفظی بین دو تیم اوج گرفته است. بلژیکی‌ها با انتشار یک ویدیوی طعنه‌آمیز که در بیلد به آن اشاره شد، آتش جنگ را روشن کردند. اما فرانسوی‌ها هم بی‌کار ننشستند و با لحنی تند به این کری‌خوانی پاسخ دادند.

امانوئل پتی و کریستف دوگاری، دو قهرمان جهان 1998 فرانسه، در مصاحبه‌ای با رادیو "آر ام سی" بلژیک و سرمربی آلمانی‌اش، دومنیکو تدسکو را به باد انتقاد گرفتند.

دوگاری با لحنی تند گفت: "این بلژیکی‌های بیچاره! واقعاً دلم برایشان می‌سوزد. به نظرم آنها کاملاً از هدف دور شده‌اند. اگر کسی می‌تواند سیستم تاکتیکی تدسکو را برای من توضیح دهد، ممنونش می‌شوم. اگر به این بلژیکی‌ها ببازیم، در این یورو هیچ غلطی نکرده‌ایم."

2049264

او در ادامه به انتقاد از خط دفاعی بلژیک پرداخت: "این سطح لالیگا نیست، بیشتر شبیه به لیگ دسته دو است."

جالب اینجاست که بلژیک تاکنون در این یورو فقط یک گل دریافت کرده و تحت هدایت تدسکو فقط یک بار در اولین بازی خود مقابل اسلواکی طعم شکست را چشیده است.

اما پتی هم از انتقاد خودداری نکرد: "من اصلاً از بلژیک نمی‌ترسم. ما می‌توانیم برای آنها دردسر بزرگی ایجاد کنیم. من این را در مورد آنها نمی‌بینم."

و پتی حتی به ستارگان برتر بلژیک هم طعنه زد: "دی بروینه بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما تا به حال در یورو یا جام جهانی عملکرد خوبی نداشته است. به نظرم دوکو ضعیف است، درست مثل اکثر بازیکنان منچسترسیتی که دیگر در سیستم گواردیولا بازی نمی‌کنند. در مورد لوکاکو هم مشخص است که عدم‌اطمینان از آینده‌اش روی او تاثیر گذاشته است."

به نظر می‌رسد کری‌خوانی‌ها و جنگ لفظی بین دو تیم تا دوشنبه ادامه خواهد داشت و این موضوع انگیزه هر دو تیم را برای پیروزی در این نبرد حساس دوچندان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها