کد خبر : 2051973 | 11 تیر 1403 ساعت 01:29 | 12.1K بازدید | 34 دیدگاه

یامال: برای بازی با آلمان آماده‌ایم

لامین یامال می‌گوید اسپانیا برای بازی مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ آماده است.

یامال: برای بازی با آلمان آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی ۴-۱ مقابل گرجستان در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی، در مصاحبه‌ای، درباره احساس خود پس از این پیروزی و برنامه‌ریزی برای بازی بعدی صحبت کرد. لاروخا یکشنبه شب در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ توانست شکست ۱-۰ را با پیروزی ۴-۱ عوض کند و به یک‌چهارم نهایی برسد.

یامال در این مصاحبه گفت: «بسیار خوشحالم که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردیم. حالا به بازی بعدی فکر می‌کنیم و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم. درست است که در ابتدا با گل آنها کار پیچیده شد. آنها به دفاع رفتند و ما می‌دانستیم که باید قبل از پایان نیمه اول گل بزنیم و بعد از آن همه چیز به نفع ما پیش رفت. ما با همین ذهنیت به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌رویم، این بازی نیز به همان اندازه دشوار خواهد بود و ما برای آن آماده‌ایم.»

او همچنین در مورد بازی با آلمان، میزبان این دوره از مسابقات، اضافه کرد: «ما اطلاعاتی در مورد آلمان داریم. آنها تیمی آماده و پرستاره هستند و از امتیاز میزبانی برخوردارند. وقتی چنین شرایطی دارید، همه ابتدا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به شما نگاه می‌کنند. بازی مقابل آنها دشوار خواهد بود و ما باید از تمامی دقایق باقی‌مانده تا بازی برای آماده‌سازی استفاده ببریم.»

2049263

اسپانیا در این دیدار با گل‌های رودری، فابین روئیز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو توانست به پیروزی قاطع دست یابد و اکنون باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم ملی آلمان برود. این دیدار در روز جمعه در اشتوتگارت برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که یک نبرد سخت و هیجان‌انگیز بین دو تیم باشد.

دیدگاه‌ها