کد خبر : 2051955 | 11 تیر 1403 ساعت 00:31 | 135.1K بازدید | 374 دیدگاه

واکنش آنی سانیول با تعویض جیو

کابوس ناگهانی گولسیانی در سه دقیقه!

نیکو ویلیامز با عبور از گئورگی گولسیانی سومین گل اسپانیا را در مصاف با گرجستان به ثمر رساند.

کابوس ناگهانی گولسیانی در سه دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال گرجستان لحظات سختی را مقابل اسپانیا سپری کرد و از این رقابت‌ها حذف شد.

ویدئو: 346602

شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها که به مرحله حذفی راه پیدا کرده در بازی امشب به مصاف اسپانیا رفته و با نتیجه 4-1 از حریف خود شکست خورد تا از راهیابی به دور بعدی بازبماند.

گرجستان ابتدا با گل به خودی پیش افتاد اما با گل رودری نیمه اول با تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم اسپانیا حریفش را تحت فشار قرار داد تا به دو گل دیگر برسد که اگر کمی خوش شانس بود تعداد گل‌های زده‌اش به عدد چهار هم می‌رسید.

فابیان رویز در دقیقه 51 گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 74 هم لامین یامال گل دیگری به کمک گئورگی گولسیانی ثمر رساند که البته آفساید اعلام شد و مورد قبول نبود.

پدیده بارسلونا پس از ورود به محوطه جریمه توپی که رویز پاس داده بود را پس گرفت و با یک پاس عرضی دیگر سعی داشت مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کند که گولسیانی روی توپ اثر گذاشت و به جای مهار آن، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

2049237

کمک داور بلافاصله پرچم خود را بالا برد تا اعلام کند این گل مورد قبول قرار نگرفته تا کابوس مدافع پرسپولیس را خیلی زود برطرف کند. با این حال او خیلی خوش شانس نبود چون خیلی زود او در مهار بازیکن حریف ناکام بود و دروازه گرجستان باز شد.

پس از شروع مجدد بازی پس از اعلام آفساید، توپ به نیمه اسپانیا رفت و عدم تسلط روی کنترل توپ باعث شکل گیری ضدحمله سریع تیم لوئیس دلا فوئنته شد.

روی ارسال بلند به زمین گرجستان، نیکو ویلیامز توپ را کنترل کرد و حرکت به سمت محوطه جریمه را در حالی آغاز کرد که گولسیانی همراه او می‌دوید و قصد داشت این خطر را رفع کند.

ویلیامز موفق شد توپ را از سمت راست گولسیانی عبور دهد و مدافع پرسپولیس را پشت سر بگذارد تا با ضربه محکم پای راست دروازه گئورگی مارمارداشویلی را در دقیقه 75 باز کند.

2049238
گولسیانی در بازی امشب امیدوار به تکرار عملکرد درخشان خود مقابل کریستیانو رونالدو بود اما این بار مغلوب سرعت و نبوغ ستاره جوان لاروخا شد.

گولسیانی تنها سه دقیقه پس از این گل زمین بازی را ترک کرد و با نیکا کِوکوِسکِری تعویض شد تا پایان تلخی را در رقابت با یکی از مدعیان قهرمانی یورو تجربه کند.

دیدگاه‌ها