کد خبر : 2051948 | 10 تیر 1403 ساعت 23:56 | 83.9K بازدید | 71 دیدگاه

بهت پیکفورد از تعویض ساوتگیت: این چه کاری بود!

در جریان بازی انگلیس و اسلواکی از مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، جوردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، هنگام انجام تعویض دوم تیمش توسط گرت ساوتگیت، سرمربی تیم، ظاهری گیج و متحیر داشت.

بهت پیکفورد از تعویض ساوتگیت: این چه کاری بود!

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوتگیت، سرمربی ۵۳ ساله انگلیس، تا دقایق پایانی برای انجام تعویض‌های خود صبر کرد. روی کین و گری نویل، کارشناسان بازی در شبکه بی‌بی‌سی، پس از پایان نیمه اول، از ساوتگیت خواستند تا برنامه خود را تغییر دهد و استراتژی جدیدی را امتحان کند. اما او تا دقیقه ۶۶ تعویضی انجام نداد و سپس کول پالمر را به جای کیه‌ران تریپیر به میدان آورد و در نتیجه، بوکایو ساکا را به سمت چپ منتقل کرد.

تعویض بعدی ساوتگیت در دقیقه ۸۴ انجام شد و باعث برخی سردرگمی‌ها شد. در این تعویض، او ابرچی ا‌زه را به جای کوبی ماینو به زمین آورد. هنگام انجام این تعویض، جوردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم، ظاهری متعجب داشت و دستانش را به نشانه‌ی تعجب و سردرگمی بالا برد.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با دیدن واکنش پیکفورد در تلویزیون نوشت: «پیکفورد و استونز با این تعویض سردرگم شدند؟ ساوتگیت خیلی خنده‌دار است.»

2049220

کاربر دیگری اضافه کرد: «جان استونز و پیکفورد با تعویض ماینو گیج شده‌اند.»

ساوتگیت تا چهار دقیقه پس از شروع وقت‌های اضافه برای انجام تعویض سوم خود صبر کرد و ایوان تونی را به جای فیل فودن به میدان آورد. لحظاتی بعد، انگلیس راه نجاتی پیدا کرد. پرتاب بلند کایل واکر توسط مارک گوئهی به مقابل دروازه رفت و جود بلینگام با یک ضربه قیچی تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه، ساوتگیت به طرز جسورانه‌ای هر دو گلزن خود را تعویض کرد و به جای بلینگام و هری کین، کانر گالاگر و ازری کنسا را به زمین فرستاد. انگلیس توانست با نتیجه ۲-۱ اسلواکی را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

2049219

دیدگاه‌ها