کد خبر : 2051935 | 10 تیر 1403 ساعت 22:48 | 7K بازدید | 12 دیدگاه

سرمربی اسلوونی: ما مقابل یکی از مدعیان قرار می‌گیریم

ماتیاژ کک، سرمربی اسلوونی، لحظاتی پیش از رویارویی تاریخی تیمش مقابل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و با اعتماد به نفس صحبت کرد.

سرمربی اسلوونی: ما مقابل یکی از مدعیان قرار می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی اسلوونی که به عنوان تیم سوم، به مرحله بعد صعود کرد، به مصاف پرتغالی خواهد رفت که در گروه خود صدرنشین شد.

ماتیاژ کک، سرمربی اسلوونی، کنفرانس را با این‌جور آغاز کرد: "نیازی به بزرگنمایی نیست، فوتبال بعد از فردا هم ادامه پیدا می‌کند. فقط امیدوارم بازیکنان آرام و متمرکز بمانند. ما می‌دانیم با چه تیمی روبرو هستیم. پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی یورو است. اما ما به دنبال نتیجه خوب هستیم و خیلی اهمیت نمی‌دهیم که در زمین چطور به نظر برسیم. انتظار دارم در مقاطعی 'رنج بکشیم'."

کیک در مورد وضعیت تیم گفت: "در حال حاضر، همه بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند. ما برای تومی هوروات که بعد از به دنیا آمدن دخترش میا به اردو برگشته بسیار خوشحالیم."

2049189

کک با لحنی قاطعانه گفت: "ما با تلاش و غیرت خود این حق را به دست آوردیم که دوست داشتنی باشیم [اشاره به تمجیدهای پیش از بازی]. می توانیم در کنفرانس مطبوعاتی با احترام از پرتغال صحبت کنیم، اما بازی داستان دیگری است."

سرمربی اسلوونی با اشاره به حمایت هواداران ادامه داد: "بالاخره اسلوونی شاهد شور و شعف فوتبالی است. هواداران حاضر در آلمان و هواداران داخل کشور ما را تشویق می‌کنند. من نیازی به محافظت بازیکنان از این فضا ندارم - هر بازی آنها را پر از انرژی می‌کند."

کیک در پایان صحبت‌هایش گفت: "از میزان حمایت و توجهی که دریافت می‌کنیم بسیار خوشحالیم. مطمئن باشید که حمایت شما در بازی‌های گذشته باعث شادی زیادی برای ما شده است. احترام فراوان به همه کسانی که از اسلوونی حمایت می‌کنند."

کک در پایان با واقع بینی گفت: "پرتغال را یکی از مدعیان قهرمانی می‌بینم. ما در مقابل آنها تیم برتر میدان نیستیم، اما خوشحالیم که می‌توانیم در این یورو رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها