کد خبر : 2051934 | 10 تیر 1403 ساعت 22:44 | 23.7K بازدید | 52 دیدگاه

تمجید کین از بلینگام: جود ما را نجات داد

هری کین پس از پایان بازی مقابل اسلواکی، از جود بلینگام تمجید کرد.

تمجید کین از بلینگام: جود ما را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس در اولین بازی از دور حذفی، موفق شد در مقابل اسلواکی به پیروزی ۲-۱ برسد و به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ صعود کند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که سه‌شیرها تا ثانیه‌های پایانی با یک گل از حریف عقب بودند و در نهایت پس از چند حمله نصفه و نیمه، روی ضربه برگردان زیبای جود بلینگام موفق به مساوی کردن بازی شدند و سپس در اوایل وقت اضافه اول، هری کین با ضربه سر گل دوم را هم به ثمر رساند و انگلیس به پیروزی ۲-۱ دست یافت.

پس از پایان بازی، هری کین که خود گل پیروزی تیم گرت ساوتگیت را به ثمر رساند، در صحبت با خبرنگاران تاکید کرد که بلینگام انگلیس را از حذف نجات داده است.

او گفت: «جود ما را نجات داد، گل او فوق‌العاده بود و بعد از آن نمی‌توانم بگویم که چقدر قدردان او هستم. این گل یکی از بهترین گل‌های تاریخ انگلیس است. او کاری را انجام داد که همیشه در این فصل با رئال انجام داده است. او نشان داد که چه بازیکن ارزشمندی است. ما به داشتن او افتخار می‌کنیم.»

2049187

کین درباره صعود انگلیس به دور بعد گفت: «یک مرحله دیگر بالا رفتیم و یک بازی دیگر به جام نزدیک شدیم. هواداران در این بازی فوق‌العاده بودند. از آنها می‌خواهیم در بازی‌های بعدی نیز از ما حمایت کنند. ما باید قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها