کد خبر : 2051930 | 10 تیر 1403 ساعت 22:18 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

دلیل عجیب محرومیت بیلسا مقابل آمریکا

مارچلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، به دلیل تأخیر این تیم در ورود به زمین در هر دو بازی گذشته خود در کوپا آمریکا، با محرومیت یک جلسه‌ای روبرو شده است و بازی حساس گروهی مقابل ایالات متحده را از دست خواهد داد.

دلیل عجیب محرومیت بیلسا مقابل آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه به عنوان میزبان مسابقات، خود را برای رویارویی با تیم ملی آمریکا در یک بازی سرنوشت‌ساز آماده می‌کند. اگر تیم آمریکا نتواند نتیجه بهتری نسبت به پاناما در بازی نهایی گروه خود مقابل بولیوی کسب کند، از صعود به مرحله بعدی باز خواهد ماند. با توجه به پیروزی‌های قاطع اروگوئه مقابل پاناما و بولیوی که آن‌ها را در صدر جدول قرار داده است، به نظر می‌رسد کار برای آمریکایی‌ها دشوار باشد. با این حال، خبر محرومیت بیلسا جرقه‌ای از امید را در دل هواداران تیم ملی آمریکا روشن کرده است.

2049176

دلیل محرومیت بیلسا، تأخیر تیم اروگوئه در ورود به زمین در هر دو بازی قبلی خود در کوپا آمریکا بوده است. پس از اینکه اروگوئه در مقابل پاناما با ۹۰ ثانیه تأخیر وارد زمین شد، به آن‌ها هشدار داده شد. اما تکرار این تخلف در بازی مقابل بولیوی، منجر به محرومیت بیلسا شد. سرمربی اروگوئه همچنین در کنفرانس مطبوعاتی تیم شرکت نخواهد کرد و پابلو کروگا، دستیار او، هدایت تیم را در بازی مقابل آمریکا برعهده خواهد گرفت.

تیموتی وه‌آ، ستاره تیم ملی آمریکا هم در این بازی تیمش حضور نخواهد داشت، زیرا او به دلیل رفتار خشونت‌آمیز مقابل پاناما، دو جلسه محروم شده است.

از زمان به دست گرفتن هدایت اروگوئه، بیلسا با کسب پیروزی‌های چشمگیر و نمایش‌های درخشان، ثابت کرده است که تیمش یکی از مدعیان قهرمانی کوپا آمریکا به شمار می‌رود. گرچه حضور این سرمربی کاریزماتیک ۶۸ ساله در کنار زمین احساس خواهد شد، اما همچنان اروگوئه با برتری مقابل آمریکا، به عنوان صدرنشین گروه صعود خواهد کرد و برای اولین بار در تاریخ خود، با صددرصد پیروزی به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها