کد خبر : 2051911 | 11 تیر 1403 ساعت 02:27 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

پنجره باشگاه ایرانی در فیفا باز می‌شود

باشگاه آلومینیوم اراک در روزهای آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جدید جذب می‌کند.

پنجره باشگاه ایرانی در فیفا باز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، والنتینو یوئل که دو سال قبل به آلومینیوم اراک پیوست و در جمع شاگردان سید مهدی رحمتی حضور داشت، در نیم‌فصل به عنوان بازیکن قرضی به ام‌صلال قطر پیوست و پس از آن مقطعی بدون تیم بود و سپس راهی لیگ استرالیا شد، به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه ایرانی شکایت کرده و پنجره ایرالکو را بسته بود.

این مهاجم سودانی سال گذشته پنجره نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم را بست و به همین دلیل سید مجتبی حسینی نتوانست بازیکن جدیدی در نیم‌فصل به خدمت بگیرد و با نفرات قبلی به کارشان در دور برگشت لیگ برتر ادامه دادند و در نهایت به جایگاه هفتمی در جدول و نیمه نهایی جام حذفی رسیدند.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، حالا خبر از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم می‌دهد و می‌گوید: تقریبا می‌توانم بگویم که 80 درصد مطالبات یوئل پرداخت شده و مابقی مبلغ نیز که جزئی است و تامین شده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

او با تاکید بر اینکه پنجره ما باز است، ابراز کرد: آقای حسینی در انتهای فصل گفتند حفظ شاکله اصلی تیم مورد نظر قرار دارد و در کنار آن تعدادی از بازیکنان خوبی که مدنظر آقای حسینی هستند، جذب می‌شوند تا نقاط ضعف را پوشش بدهیم.

دیدگاه‌ها