کد خبر : 2051899 | 10 تیر 1403 ساعت 18:31 | 27.7K بازدید | 28 دیدگاه

تراکتور نه، سوپر لیگ یونان یا قبرس

رسانه یونانی تیم بعدی انصاری‌فرد را مشخص کرد

وب سایت معروف یونانی شایعات بازگشت کریم انصاری‌فرد به ایران را تکذیب کرد.

رسانه یونانی تیم بعدی انصاری‌فرد را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقه باشگاه‌های ایرانی و بخصوص تراکتور به کریم انصاری‌فر منتشر شده بود، حالا یکی از بزرگترین رسانه‌های یونانی ضمن رد این ادعا، اعلام کرده که این بازیکن، در یونان یا قبرس به فوتبالش ادامه می‌دهد.

در گزارشی که وبسایت SDNA منتشر کرده، آمده است:

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی، آینده فوتبالی خود را در یونان یا قبرس می‌بیند. این مهاجم در ژانویه گذشته از اومونیا به آریس سالونیکا پیوست و در ۱۴ بازی برای این تیم یک گل به ثمر رساند.

از اول جولای (یعنی فردا) او بازیکن آزاد است و بر اساس گزارش‌های رسانه‌های یونانی، بازگشت به ایران اولویت او نیست. او ابتدا می‌خواهد تمام شانس‌هایش را برای ادامه کار در یونان یا قبرس امتحان کند و سپس به گزینه‌های دیگر فکر کند.

2023553

طبق اطلاعات SDNA، کریم انصاری‌فرد تمایل دارد که به کار خود در یک باشگاه سوپر لیگ یونان ادامه دهد و گزارش‌های منتشر شده در ایران واقعیت ندارند!

این مهاجم ایرانی فصل را در آریس سالونیکا به پایان رساند. او در میانه فصل از اومونیا به این تیم پیوست و در تمام رقابت‌ها یک گل در ۱۴ بازی برای این تیم به ثمر رساند. قرارداد او امروز (۳۰ ژوئن) به پایان می‌رسد.

در ایران صحبت‌هایی درباره علاقه زیاد تراکتور به جذب او مطرح شده است، اما اطلاعات SDNA نشان می‌دهد که این مهاجم سابق المپیاکوس و پانیونیوس در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد و قصد دارد تمام فرصت‌های ممکن برای ادامه کار در یونان یا قبرس را بررسی کند.

دیدگاه‌ها