کد خبر : 2051887 | 10 تیر 1403 ساعت 16:46 | 46.3K بازدید | 29 دیدگاه

توضیح مدیرعامل استقلال خوزستان درباره یک بازیکن

ادعای بزرگ: آقایی‌پور در ایران است!

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادعا کرد که محمدجواد آقایی‌پور در ایران حضور دارد و به خارج از کشور نرفته است.

ادعای بزرگ: آقایی‌پور در ایران است!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همه شواهد نشان از توافق نهایی محمدجواد آقایی‌پور با باشگاه اورنبرگ روسیه دارد، اما همچنان شایعات زیادی پیرامون این بازیکن و تیم آینده‌اش وجود دارد.

در این خصوص انتشار تصویری در فضای مجازی از آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده و بسیاری ادعا کردند که این تصویر قبل از ترک ایران توسط این بازیکن به مقصد روسیه است. با این حال مدیران استقلال خوزستان مدعی‌اند این مسئله صحت ندارد و آقایی‌پور در ایران حضور دارد.

کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان هم موضوع نرفتن آقایی‌پور به روسیه را تایید کرده و همه چیز را به آینده موکول کرده است. بابادی درخصوص سفر آقایی‌پور به روسیه به آنا گفته است: «او در حال بررسی پیشنهادات خود است و انتخاب را بر عهده خودش گذاشته‌ایم. هر کجا که راحت‌تر است به آنجا برود. من در جریان اینکه او پای پله‌های هواپیما و پای پرواز بوده نیستم ولی همه تیم‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند.»

او ادامه داد: «استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند. ما نهایت همکاری را با حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او خواهیم کرد. او در ایران است و جایی هم نرفته است.»

مدیرعامل استقلال خوزستان درباره تصویری که از آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده هم بیان کرد: «من هم امروز ظهر در فرودگاه بودم. شاید رفته پیشواز و استقبال یکی از دوستانش، شاید هم عکس برای گذشته بوده و امروز منتشر شده است. آقایی‌پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است. »

دیدگاه‌ها