کد خبر : 2051874 | 10 تیر 1403 ساعت 15:20 | 58.8K بازدید | 82 دیدگاه

قرارداد سرخی روبرتو تمام شد

بعد از 14 سال: جدایی معجزه‌گر نوکمپ از بارسا

امروز قرارداد سرخی روبرتو و نیز مارکوس آلونسو با بارسا به اتمام می‌رسد و آنها از فردا دیگر پیوندی با باشگاه کاتالان نخواهند داشت.

بعد از 14 سال: جدایی معجزه‌گر نوکمپ از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، امروز 30 ژوئن رسما قرارداد سرخی روبرتو با بارسا به اتمام می‌رسد و او از فردا دیگر بازیکن بارسلونا نیست. 

دو هفته پیش رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که کاپیتان بارسا به احتمال 90 درصد رفتنی است و امروز نیز پایان قرارداد او خواهد بود.

2049054

سرخی از 14 سال پیش در بارسلونا حضور دارد و فصل گذشته کاپیتان تیم بود. به یادماندنی‌ترین بازی او برای بارسا مارس 2017 برابر پی اس جی در نوکمپ بود. دیداری که بارسا 6-1 برد و شکست 4-0 بازی رفت را برگرداند. او در دقیقه پایانی گل ششم تیمش را زد.

مشکل سرخی مالی نیست و فلیک نیز روی او حساب می‌کرد ولی وقتی از باشگاه به او اطلاع دادند که باید تا روزهای پایانی انتقالات صبر کند تا شاید به او پیشنهاد تمدید بدهند، ناراحت شد. سرخی اطلاع داد که نمی‌خواهد تا پایان تابستان صبر کند و پیشنهادات دیگرش را بررسی خواهد کرد. سرخی این روزها در تعطیلات است و باید دید چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت.

2049062

دیگر بازیکنی که امروز قراردادش با بارسا تمام شد و قطعا فصل بعد در این تیم نخواهد بود، مارکوس آلونسو است. او بعد از دو سال حضور در بارسا قراردادش تمدید نشد و از فصل بعد چالشی دیگر تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها