کد خبر : 2051866 | 10 تیر 1403 ساعت 14:20 | 23.3K بازدید | 21 دیدگاه

اعتراف ستاره سیتی: عاشق تماشای بازی مودریچم

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، می‌گوید علاقه زیادی به تماشای بازی لوکا مودریچ دارد.

اعتراف ستاره سیتی: عاشق تماشای بازی مودریچم

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ از زمان پیوستن به رئال مادرید در ترکیب اصلی و در خط میانی رئال باز کرد و خیلی زود توانست به یکی از مهره‌های ارزشمند و کلیدی این تیم تبدیل شود و تحت هدایت مربیان بزرگ متفاوتی بهترین عملکرد ممکن را برای آنها به نمایش بگذارد.

این ستاره کروات در حال حاضر ۳۸ ساله است اما  انتظار می‌رود که به زودی قراردادش با باشگاه رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر هم تمدید کند و فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود، خصوصاً که عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی کرواسی در یورو ۲۰۲۴ داشت و در مقطع پایانی فصل هم بار دیگر به داد رئال مادرید رسید.

2029389

پیش از این بسیاری از بازیکنان رئال مادرید مدعی شده بودند که او یکی از بازیکنان محبوبشان در دنیای فوتبال است و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به برناردو سیلوا رسیده است که به این که مودریچ یکی از بزرگترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است اعتراف کند.

این ستاره پرتغالی در گفتگویی که با ESPN داشت در پاسخ به این سوال که دوست دارد بازی کدام یک از هافبک‌ها یا بازی‌سازهای حال حاضر دنیای فوتبال را تماشا کند مدعی شد: «دوست دارم بازی لوکا مودریچ را تماشا کنم. و از نسل جدید واقعا موسیالا را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها