کد خبر : 2051860 | 10 تیر 1403 ساعت 14:11 | 6.9K بازدید | 8 دیدگاه

خشم ناگلزمان از داور: هر برخوردی خطا نیست!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد مایکل اولیور در دیدار برابر دانمارک انتقاد کرد.

خشم ناگلزمان از داور: هر برخوردی خطا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی دانمارک قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ این تیم را از سر راه بردارد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

اتفاقات عجیبی در جریان این بازی رخ داد که یکی از آنها توقف چند دقیقه‌ای این دیدار به دلیل طوفان شدید و تگرگ و رعد و برق بود که با تصمیم داور این بازی انجام شد اما در نهایت به نظر می‌رسد که ناگلزمان از تصمیمات داور انگلیسی که قضاوت این دیدار را برعهده داشت چندان راضی نبوده است.

2047592

سرمربی تیم ملی آلمان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی خیلی عجیبی بود. ما در ۲۵ دقیقه اول بهترین عملکردمان را در این تورنمنت به نمایش گذاشتیم. گلی زدیم که فکر می‌کنم اما در نهایت داور روی سوت‌هایی که می‌زد بسیار سخت‌گیری می‌کرد.

اتفاق عجیب اینجا بود که او هر برخورد کوچکی که در هر گوشه‌ای از زمین اتفاق می‌افتاد را خطا می‌گرفت و سوت می‌زد، در حالی که اتفاق خاصی رخ نداده بود. پس از آن هم توقف بازی به دلیل بارش باران را داشتیم که باعث شد شرایط کمی تغییر کند. امروز عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و متوجه شدیم که باید کمی صبورتر باشیم تا زمان ما فرا برسد.»

دیدگاه‌ها