کد خبر : 2051852 | 10 تیر 1403 ساعت 13:38 | 54.1K بازدید | 20 دیدگاه

پیام نیمار برای ستاره رئال: خوشبختیم که داریمت!

نیمار بار دیگر از وینیسیوس جونیور و عملکرد درخشانش در ترکیب تیم ملی برزیل تمجید کرد.

پیام نیمار برای ستاره رئال: خوشبختیم که داریمت!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصل بسیار درخشانی را در ترکیب رئال مادرید سپری کرد و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و همین باعث شد که بسیاری او را مدعی اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلا بدانند.

با این حال، دریافت این جایزه توسط این ستاره برزیلی به عملکرد او در ترکیب تیم ملی کشورش هم بستگی  زیادی دارد که در حال حاضر در مسابقات کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ مشغول رقابت با حریفان است و امیدوار است که بتواند عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

2047537

این بازیکن نتوانست در دیدار اول مرحله گروهی برابر کاستاریکا نمایش درخشان همیشگی را ارائه دهد اما ستاره بی‌چون و چرای تیمش در بازی برابر پاراگوئه بود و دو گل از چهار گل برزیل را وارد دروازه حریف کرد فرصت‌های گل زیادی ایجاد کرد که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

نیمار پس از پایان این بازی از عملکرد وینیسیوس تمجید کرده بود اما حالا بار دیگر در قسمت نظرات پست این بازیکن به تمجید از او پرداخت و برایش نوشت: «ما خوش شانس هستیم که تو را به عنوان یک برزیلی داریم» تا به این ترتیب علاقه و اعتمادش به او را نشان دهد.

دیدگاه‌ها