کد خبر : 2051847 | 10 تیر 1403 ساعت 13:24 | 19.5K بازدید | 29 دیدگاه

ادعای ستاره بارسا: با کروس خیالم راحت است

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی بارسلونا، از بازی کنار تونی کروس بسیار راضی و خوشحال است.

ادعای ستاره بارسا: با کروس خیالم راحت است

به گزارش "ورزش سه"، کروس چند هفته قبل اعلام کرد که تصمیم دارد پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند و این آخرین حضورش در ترکیب تیم ملی آلمان در مستطیل سبز پس از بازگشت به این تیم با اصرار و تلاش یولیان ناگلزمان خواهد بود.

این بازیکن در سه دیدار مرحله گروهی و همچنین بازی شب گذشته برابر تیم ملی دانمارک در مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشت و گوندوگان هم به جمع تحسین کنندگان این ستاره آلمانی پیوست و اعتراف کرد که حضور او در ترکیب شرایط را برایش بسیار راحت‌تر کرده است. 

2049031

گوندوگان در این باره به خبرنگاران گفت: «با حضور کروس، من این آزادی عمل را دارم که در جلو بمانم و منتظر باشم چون می‌دانم که توپ بالاخره به من خواهد رسید. تنها چند بازیکن در دنیای فوتبال هستند که وقتی توپ را در اختیار دارند تا این حد تاثیرگذار هستند و آرامش دارند.

او به خوبی بازی خوانی می‌کند و یا بدون توپ تعادل را به تیم ما برمی‌گرداند بازیکنان دیگری مثل من این آزادی عمل را می‌دهد که موقعیت‌های خطرناکی در مقابل دروازه ایجاد کند. بدون کروس شاید خیلی زود صبوری‌تان را از دست بدهید و شاید مجبور شوید که عقب‌تر بیایید تا توپ بگیرید. حالا من می‌دانم که توپ به من خواهد رسید و فقط باید آماده باشم.  همه چیز خیلی آسان‌تر شده است.»

دیدگاه‌ها