کد خبر : 2051837 | 10 تیر 1403 ساعت 12:51 | 24.5K بازدید | 23 دیدگاه

گشت و گذار ستاره تیم ملی در تهران

قرار مهم طارمی و قلعه‌نویی در سعادت آباد!

مهدی طارمی هنوز ایران را ترک نکرده و بین بوشهر و تهران و شمال در سفر است.

قرار مهم طارمی و قلعه‌نویی در سعادت آباد!

به گزارش "ورزش‌سه"، ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از یک فصل سخت و طاقت‌فرسا در پورتو در حالت ریکاوری کامل برای حضور در فوتبال ایتالیا و تیم جدیدش اینتر با بهترین فرم بدنی و ذهنی است.

طارمی در این مدت تنها در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده و به طور کلی خود را از جنجال‌ها و گفتگوها دور نگه داشته است؛ اگرچه در آنجا نیز نکاتی را به زبان آورد که بعدا مورد انتقاد برخی از محافل قرار گرفت، اما به هر حال طارمی است و کاری نمی‌شود. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی و یکی از رهبران این تیم است و گاهی در صحبت حرف‌هایی می‌زند که کاملا با تصویر ساخته شده از او مطابقت دارد.

2048999

طارمی دیروز در تهران سری به مدرسه فوتبالی در سعادت آباد تهران زد که زیر نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اداره می‌شود. او دقایقی طولانی در این زمین چمن معروف در شمال غرب تهران حضور داشت و علاوه بر بازی با بچه‌ها به شوخی با مربیان حاضر در این کمپ کوچک تمرینی پرداخت و کمی هم با لباس کژوآل و کفش و کتانی سفیدرنگش مهارت‌های خود را در فوتبال به رخ کشید.

طارمی که خودش هم مدرسه فوتبالی در بوشهر دارد و با اسم شهریار در رده‌های پایه استان مشغول پرورش فوتبالیست است نظراتی هم درباره نحوه اداره این مدرسه فوتبال به مربیان و افراد حاضر در این مجموعه ورزشی داد؛ جایی که به دلیل حضور خبرنگاران حاضر در تیم رسانه ورزش پاتوق تعداد مشهوری از این افراد در شب‌های دوشنبه هم هست.

2048998

سرمربی تیم ملی که این روزها با مشخص شدن گروه‌بندی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تمام فکر و ذکرش به مسابقات پیش رو است، سال‌هاست در کنار چالش‌های عرصه مربیگری آکادمی خود را نیز مدیریت می‌کند و البته طی سال‌های اخیر بازیکنانی نظیر امین حاج‌محمدی از همین آکادمی توانسته‌اند به لیگ برتر و تیم‌های مدعی برسند.

دیدگاه‌ها