کد خبر : 2051802 | 10 تیر 1403 ساعت 11:50 | 28.9K بازدید | 34 دیدگاه

آرامش قبل از طوفان؟

یک ماه سکوت: کسی از ناجی بارسا خبر ندارد!

اوضاع در بارسلونا بسیار آرام‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت و هنوز هیچکس نمی‌داند هانسی فلیک برای خروج باشگاه از بحران، چه در ذهن دارد.

یک ماه سکوت: کسی از ناجی بارسا خبر ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در 29 می، بارسلونا از استخدام مربی‌ای خبر داد که سعی خواهد کرد چهره تیمی را که در دریایی از شک و تردید غوطه‌ور شده، تغییر دهد: هانسی فلیک. 

سکوت فلیک

یک ماه از امضای قرارداد با سرمربی جدید بارسا می‌گذرد اما بدون حتی یک مصاحبه یا نشست خبری با مرد آلمانی. یک سکوت مطلق از فلیک.

2048960

یک ماه می‌گذرد و از آن زمان تاکنون هیچ چیز از پروژه‌ای که او از چند هفته پیش با دکو (مدیر ورزشی) شروع کرده، نمی‌دانیم. اوضاع در باشگاه بارسلونا بسیار آرام است و به نظر می‌رسد فعالیت تقریبا متوقف شده است. تنها چیزی که ما از مربی جدید دیده‌ایم، تصاویری از امضای قرارداد، بازدیدش از امکانات بارسا، دیدار با بازیکنانی که در حال ریکاوری از مصدومیت‌اند، دیدار با مدیر ورزشی و حضورش در تمرین تیم دوم بود.

هشدار خوان لاپورتا

رئیس لاپورتا قبلاً گفته بود: «به جز برخی تغییرات کوچک، هیچ خریدمهمی وجود نخواهد داشت.» 

این موضوع زمانی بیان شد که در مصاحبه با بارسا وان از او در مورد احتمال جذب فوتبالیست‌هایی مانند کیمیش یا زوبیمندی سوال شد. با این وجود رئیس خوش‌بین است، یا حداقل در اظهاراتش اینچنین نشان می‌دهد. او همچنین اطمینان داد که بارسا به قانون 1:1 لالیگا نزدیک است.

در حال حاضر هیچ سرنخی مبنی بر اینکه بارسلونا قصد جذب یک ستاره را داشته باشد وجود ندارد. طرفداران بارسا عاشق نیکو ویلیامز هستند که اتفاقاً یک یوروی بسیار خوب را پشت سر می‌گذارد. با توجه به صحبت‌های لاپورتا هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه می‌تواند روی جذب او حساب کند یا خیر، اما هنوز راه زیادی تا پایان تابستان باقی مانده است.

شروع تمرینات از 10 جولای (20 تیر)

باشگاه چهارشنبه گذشته اعلام کرد که تیم اول در 10 جولای تمرینات پیش فصل را شروع خواهد کرد و این اولین تاریخی است که فلیک به عنوان مربی جدید روی چمن قدم می‌گذارد. در آن روز تست‌های پزشکی معمول روی بازیکنان در دسترس انجام می‌شود.

در 28 جولای (7 مرداد)، بارسا برای انجام بازی‌های دوستانه مقابل منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان راهی آمریکا خواهد شد. 17 آگوست (27 مرداد) نیز اولین بازی رسمی در اولین روز لالیگا در مستایا برابر والنسیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها