کد خبر : 2051791 | 10 تیر 1403 ساعت 09:17 | 12.8K بازدید | 60 دیدگاه

آرژانتین ۲-۰ پرو: برد شیرین در غیبت مسی

تیم ملی آرژانتین موفق شد در آخرین دیدار مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با نتیجه ۰-۲ برابر پرو به پیروزی برسد.

آرژانتین ۲-۰ پرو: برد شیرین در غیبت مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پرو به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و قاطعانه راهی مرحله بعدی شود. 

این تیم که بدون حضور مسی در ترکیب به میدان رفته بود در نیمه اول فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما موفق به استفاده از آنها نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند اما تنها دو دقیقه از آغاز نیمه دوم سپری شده بود که لائوتارو مارتینز موفق شد روی پاس گل آنخل دی ماریا دروازه حریف را باز کند. 

2048951

پرو حریف چندان قدرتمندی نبود و نتوانست فرصت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند و یک پنالتی هم در دقیقه ۷۲ به آرژانتین داد که لئاندرو پاردس نتوانست از آن به خوبی استفاده کند و این ضربه را به تیرک دروازه زد اما بار دیگر این مارتینز بود که در دقیقه ۸۶ موفق شد روی پاس انزو فرناندز گل دوم تیمش را به ثمر برساند و باعث شود که آرژانتین با سه پیروزی و ۹ امتیاز راهی مرحله بعدی شود. 

در دیگر دیدار این گروه هم شیلی با اخراج زودهنگام سوازو در همان نیمه اول ۱۰ نفره شد و نتوانست مقابل تیم ملی کانادا ایستادگی کند و در نهایت این کانادا بود که با چهار امتیاز در جایگاه دوم گرفت و مجوز حضور در مرحله بعدی کوپا را به دست آورد.

دیدگاه‌ها