کد خبر : 2051782 | 10 تیر 1403 ساعت 02:30 | 20.5K بازدید | 15 دیدگاه

ناگلزمان: بهترین ۲۰ دقیقه جام را دیدیم!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر دانمارک بسیار راضی است.

ناگلزمان: بهترین ۲۰ دقیقه جام را دیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ شنبه شب روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم حاضر در مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا کند. 

کای هاورتز از روی نقطه پنالتی و جمال موسیالا موفق شدند دو گل این تیم را به ثمر برسانند و البته بازیکنان این تیم دو گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کردند که با دخالت کمک داور ویدیویی و به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا در نهایت بازی با همین نتیجه ۰-۲ به پایان برسد. 

ناگلزمان پس از پایان این دیدار در گفت‌و‌‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی سختی بود. ۲۰ دقیقه اول بهترین عملکرد ما در این تورنمنت بود و پس از آن طوفان و تگرگ شد و ما فکر کردیم که عقب افتادیم اما پس از آن توانستیم از حریف جلو بیفتیم. کای پنالتی خیلی خوبی زد. ورزشگاه بسیار ما را به سمت جلو هل داد.

وقتی به دفاع سه نفره تغییر شکل دادیم، ثبات بیشتری پیدا کردیم. دقایقی در نیمه اول بود که ثبات لازم را نداشتیم و اریکسن فضاهایی را برای حمله پیدا کرد. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و این که بتوانیم دروازه تیم را بسته نگه داریم همیشه اتفاق بسیار خوبی است.»

او در پاسخ به سوالی درباره استفاده از اشلوتربک یا تاه در ترکیب آلمان در مراحل بعدی گفت: «من برای اشلوتی بسیار خوشحال هستم چون کارش را در ورزشگاه شهرش به بهترین شکل انجام داد. اما تاه هم در دیدارهای قبلی خوب ظاهر شده است. من می‌توانم بازیکنان بسیار خوبی انتخاب کنم. داشتن چنین مشکلی بسیار لوکس و لذت‌بخش است.»

دیدگاه‌ها