کد خبر : 2051781 | 10 تیر 1403 ساعت 02:20 | 24.6K بازدید | 11 دیدگاه

سرمربی دانمارک: باید از کرواسی یاد بگیریم

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، پس از باخت تیمش در مقابل حریفی قدرتمند، مصاحبه‌ای امیدوارکننده انجام داد و بر آینده روشن تیم ملی کشورش تاکید کرد.

سرمربی دانمارک: باید از کرواسی یاد بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، امشب دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف آلمان رفت. با وجود شروع خوب شاگردان یولماند، در نهایت دانمارکی‌ها ۲-۰ شکست خوردند و حذف شدند.

هیولماند گفت: "در سال‌های اخیر، نشان داده‌ایم که به تیم‌های بزرگ نزدیک هستیم، اما فقط یک چیز کم داریم: ما باید موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و از آن‌ها استفاده کنیم. هدف ما این است که با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم، ما با تیم‌ها همکاری می‌کنیم تا بازیکنان بهتری بسازیم، و گاهی اوقات به نیمه‌نهایی می‌رسیم، گاهی اوقات هم نه. کرواسی چند سال فوق‌العاده را پشت سر گذاشته، و ما می‌خواهیم در همان جایگاه باشیم."

2048549

سرمربی دانمارک در مورد خط حمله تیمش توضیح داد: "ما با علم به اینکه نباید مالکیت توپ را به مقدار زیاد از دست بدهیم، به میدان آمدیم. کریستین (اریکسن) را بیشتر در بازی درگیر کردیم، اما همچنان در مقایسه با بازی‌های دوستانه ماه مارس، در خط حمله چیزی را از دست دادیم. اما در خط دفاعی بهتر عمل کردیم."

هیولماند در ادامه صحبت‌های خود گفت: "ما روی این بازی تامل می‌کنیم و می‌بینیم که چگونه می‌توانیم تیم را بهتر کنیم. باید بفهمیم که چطور هواداران را پشت سر خود نگه داریم، آن‌ها فوق‌العاده هستند. یک‌بار دیگر، باید از حمایت آن‌ها در این‌جا در آلمان و همچنین در خانه تشکر کنم. من یک تیم شگفت‌انگیز با بازیکنانی شگفت‌انگیز دارم که از هم حمایت می‌کنند. به تیمم افتخار می‌کنم. این تیم آینده‌ای درخشان دارد."

دیدگاه‌ها