کد خبر : 2051778 | 10 تیر 1403 ساعت 02:08 | 16K بازدید | 28 دیدگاه

انتقاد رودیگر: باید زودتر بازی را تمام می‌کردیم

آنتونیو رودیگر، ستاره تیم ملی آلمان، پس از پیروزی ۲-۰ مقابل دانمارک، از تیمش انتقاد کرد.

انتقاد رودیگر: باید زودتر بازی را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، موفق شد مقابل دانمارک به پیروزی ۲-۰ برسد. ژرمن‌ها در این بازی موقعیت‌های بسیاری داشتند اما همه آنها را با بی‌دقتی‌های عجیب از دست دادند.

پس از پایان بازی، رودیگر که به دلیل نمایش‌های خوبش در خط دفاع به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، با خبرنگاران صحبت کرد.

او ابتدا در مورد بازی گفت: «ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم. چیزی که می‌توانیم درباره‌اش از خودمان انتقاد کنیم این است که نتوانستیم زودتر بازی را تمام کنیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. البته، آسان نبود، اما حریف نشان داده بود که می‌تواند در هر موقعیت و مسابقه‌ای به بازی برگردد و آن را ببرد. به هر حال پیروز شدیم و ما هنوز سه فینال دیگر داریم. هر اتفاقی بیفتد پیش می‌آید، ما آماده‌ایم.»

2048938

رودیگر سپس درباره مرحله بعدی گفت: «برای مرحله بعد ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم و بیشتر تمرکز ما روی خودمان است. اگر ما آماده باشیم و بدون اشتباه ظاهر شویم، هر حریفی را شکست می‌دهیم. از هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. آنها با جو فوق‌العاده در ورزشگاه‌ها به ما کمک زیادی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها