کد خبر : 2051775 | 10 تیر 1403 ساعت 01:48 | 23.6K بازدید | 8 دیدگاه

قلب اریکسن در وست‌فالن شکست! (عکس)

تصاویر قابل توجهی از ناراحتی کریستین اریکسن پس از باخت مقابل آلمان منتشر شده است.

قلب اریکسن در وست‌فالن شکست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن و تیم ملی دانمارک با باخت ۲-۰ مقابل آلمان در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ از رقابت‌ها حذف شدند. این حذف ناباورانه برای این تیم سخت‌کوش، با شرایط‌شان در دور قبلی این رقابت‌ها تفاوت بسیاری داشت.

کریستین اریکسن که در دور قبلی به دلیل سکته قلبی نتوانست تیمش را در بازی‌های بعدی همراهی کند، این تورنمنت را به شکلی عالی آغاز کرد و با گلزنی در جریان تساوی ۱-۱ مقابل اسلوونی در بازی اول، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دانمارکی‌ها امیدوار بودند که با صعود از دور حذفی، آمار درخشان‌شان در یورو ۲۰۲۰ را این بار با حضور اریکسن تکرار کنند اما با بدشانسی به آلمان آماده یولیان ناگلزمان برخورد کردند و در همین مرحله یک‌هشتم نهایی، از جام کنار رفتند.

در بازی مقابل آلمان اریکسن از بهترین بازیکنان تیمش بود اما توانایی کمک برای تغییر نتیجه را نداشت و در نهایت آنها با شکست ۲-۰ مواجه شدند. پس از پایان بازی این هافبک مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش با ناراحتی به زمین افتاد و توان بلند شدن را نداشت. پس از دقایقی، بازیکنان آلمان، به ویژه تونی کروس، به سمت او رفتند و با دلداری دادن به او سعی کردند بار شکست را برایش کاهش دهند.

2048934

با این حال یورو ۲۰۲۴ تورنمنت تلخی برای کریستین اریکسن بود و با توجه به سن و آمادگی بدنی‌اش، ممکن است دیگر نتواند در یورویی دیگر حاضر باشد و می‌توان گفت که این رقابت آخرین شانس او برای درخشش در یورو بود.

دیدگاه‌ها