کد خبر : 2051759 | 10 تیر 1403 ساعت 00:45 | 6.9K بازدید | 29 دیدگاه

موسیالا حکم حذف دانمارک را امضا کرد (عکس)

جمال موسیالا با استفاده از اشتباه خط دفاعی دانمارک دومین گل آلمان را به ثمر رساند.

موسیالا حکم حذف دانمارک را امضا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک که در نیمه دوم به یک گل نیاز داشت تا مقابل آلمان به تساوی دست پیدا کند، گل دوم را هم دریافت کرد.

نیمه اول بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بین دو تیم گلی در پی نداشت و آلمان موفق شد با پنالتی کای هاورتز در دقیقه 53 از حریفش پیش بیفتد.

دانمارک پس از این گل به سمت دروازه آلمان هجوم برد و اکثر بازیکنان آن در زمین حریف حضور داشتند تا با پرس سنگین نتیجه را تغییر دهند.

برخلاف برنامه دانمارک، آلمان خیلی راحت به گل دوم رسید. روی پرس به سمت دروازه مانوئل نویر، این دروازه‌بان توپ را به نیکو شلوتربک در گوشه محوطه جریمه پاس داد.

مدافع آلمان متوجه حرکت جمال موسیالا در میانه میدان شد و با ارسال بلند پای چپ توپ را به سمت زمین حریف فرستاد. موسیالا در پی رسیدن به توپ حرکت کرد و با آن فاصله زیادی داشت.

بعد از اینکه توپ در زمین دانمارک فرود آمد، خط دفاعی قرمزپوشان به نشانه آفساید با سرعت به دنبال توپ نرفتند و موسیالا از فرصت استفاده کرد تا بعد از کنترل آن به سمت محوطه جریمه حرکت کند.

مهاجم آلمان از فاصله‌ای که بین خودش و مدافعان دانمارک ایجاد شده بود استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با کسپر اشمایکل با ضربه قوس‌دار پای راست در دقیقه 68 گل دوم را به ثمر رساند.

2048886
2048887
2048885

دیدگاه‌ها