کد خبر : 2051757 | 10 تیر 1403 ساعت 00:28 | 55.7K بازدید | 48 دیدگاه

هواداران ایتالیا عذرخواهی دوناروما را قبول نکردند!

پس از حذف زودهنگام ایتالیا از مسابقات یورو ۲۰۲۴ به دست سوئیس، تلاش‌های جان‌لوئیجی دوناروما برای آرام کردن هواداران عصبانی ایتالیایی با ناکامی مواجه شد.

هواداران ایتالیا عذرخواهی دوناروما را قبول نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری، که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این رقابت‌ها شده بودند، به طرز قابل توجهی توسط سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی شکست خورد. بازی در برلین با نتیجه ۲-۰ به نفع سوئیس به پایان رسید و ایتالیایی‌ها نتوانستند حتی یک موقعیت بزرگ گلزنی خلق کنند.

ایتالیا تنها یکی از چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت که مقابل آلبانی بود. پس از پایان بازی امشب هواداران به قدری عصبانی بودند که حتی به تلاش‌های دوناروما و عذرخواهی او هم توجهی نداشتند.

در تلاشی برای آرام کردن هواداران ایتالیایی، دروازه‌بان پاری‌ سن‌ ژرمن با سر خمیده و در حالت عذرخواهی به سوی بخشی از استادیوم رفت که هواداران ایتالیایی در آنجا حضور داشتند. او در تلاش برای پذیرش مسئولیت حذف زودهنگام تیم ملی بود، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که هواداران این تلاش او را با هو و سوت‌هایی برای اعتراض به نتایج تیم ملی پاسخ داده‌اند.

2048882

دوناروما پس از بازی به رسانه‌های ایتالیایی گفت: «ما فقط می‌توانیم از همه عذرخواهی کنیم. واقعاً دردناک است. ما امروز باختیم و سوئیس شایسته برنده شدن بود، پس چیز دیگری برای گفتن نیست.»

دیدگاه‌ها