کد خبر : 2051751 | 10 تیر 1403 ساعت 00:00 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

انتقاد کاماوینگا: از این وضعیت لذت نمی‌برم

ادواردو کاماوینگا، ستاره تیم ملی فرانسه، در نشست خبری‌اش پیش از بازی مقابل بلژیک، به نیمکت‌نشینی‌اش واکنش نشان داد.

انتقاد کاماوینگا: از این وضعیت لذت نمی‌برم

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا، در این فصل به عنوان بازیکن اصلی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا موفق به کسب جام شده است، اما در یورو ۲۰۲۴ تنها ۴۸ دقیقه بازی کرده و به عنوان بازیکن تعویضی در بازی‌های دور گروهی مقابل اتریش و لهستان حضور داشته است.

کاماوینگا در یک کنفرانس خبری در پادربورن اظهاراتی در این باره داشت: «این برای من نتیجه مثبتی نیست. قطعا از آن لذت نمی‌برم. این که زیاد بازی نمی‌کنم، من را خوشحال نمی‌کند. اما می‌دانم که یک روزی فرصت من هم خواهد رسید. شما باید آماده باشید، مانند جام جهانی که مربی در فینال از من خواست وارد بازی شوم.»

2048866

او درباره آمادگی روانی خود نیز تأکید کرد: «شما باید از قبل در تمرینات آماده باشید. من قبل از مسابقات همان کارها را انجام می‌دهم، موسیقی گوش می‌دهم، تمرینات را کامل انجام می‌دهم. اگر ذهنم درست باشد، پاهایم نیز آن را دنبال می‌کنند. این رقابت یک بازی ۱۱ نفری نیست. فرصت من هم می‌رسد، مهم‌ترین چیز این است که تا انتها متمرکز باشید.

او درباره بازی مقابل بلژیک گفت: «این تیم همواره قادر به ایجاد شگفتی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند که باید به شدت مراقب آنها باشیم.»

دیدگاه‌ها