کد خبر : 2051750 | 09 تیر 1403 ساعت 23:55 | 29K بازدید | 26 دیدگاه

استحمام زیر دوش عظیم سیگنال ایدونا پارک! (عکس)

تماشاگران دانمارک و آلمان واکنش متفاوتی به بارش شدید باران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک داشتند.

استحمام زیر دوش عظیم سیگنال ایدونا پارک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس بین تیم‌های آلمان و دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به غیر از اتفاقات داخل زمین، حاشیه عجیبی را به همراه داشته است.

حاشیه عجیبی که در جریان این بازی شکل گرفته خیلی زود در رسانه‌‌های سراسر اروپا بازتاب‌های متفاوتی داشته و همینطور داخل ورزشگاه هم به این اتفاق واکنش یکسانی نداشتند.

2048857

در اواسط نیمه اول بود که به دلیل بارش شدید تگرگ و باران، داور تصمیم گرفت به دنبال چند صاعقه متوالی، بازیکنان از زمین خارج شوند و بازی به دلیل در خطر بودن سلامتی بازیکنان متوقف شود.

2048859

حین اینکه بازیکنان زمین را ترک کرده و همه در انتظار خبری از تصمیم داور برای ادامه یا عدم ادامه بازی بودند، تماشاگران هیچ نگرانی‌ای نداشتند و سعی کردند از فرصتی که پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

2048861

یکی از عجیب‌ترین تصاویری که از روی سکوهای ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک منتشر شد نشان می‌داد که دو هوادار دانمارکی فارغ از اتفاقی که رخ داده به فکر لذت بردن از این لحظه هستند.

2048860

در تصاویری دیده شد که دو هوادار نوجوان دانمارک پیراهن خود را از تن درآورده و زیر مسیری که شیب سقف ورزشگاه ایجاد کرده بود به رقص و آوازخوانی مشغول شده‌اند. در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسید اما به غیر از این دو هوادار، طرفداران آلمان هم از این باران شدید ناراحت نشدند.

2048864

هواداران آلمانی هم با روی گشاده از این باران استقبال کرده و ترسی نگرانی‌ای از بابت اینکه بازی لغو شود یا داور تصمیم به تاخیر طولانی بگیرد، دیده نمی‌شد. هر چه که بود با وجود بارش ترسناکی که دیده شد، تماشاگران فقط از این لحظات لذت بردند و انگار نه انگار که چنین اتفاقی اصلا رخ داده است.

ویدئو: 346539

دیدگاه‌ها