کد خبر : 2051748 | 09 تیر 1403 ساعت 23:50 | 14.5K بازدید | 16 دیدگاه

دِلافوئنته:

حریفان‌مان ضعیف نبودند، اسپانیا قوی است

لوئیس دِلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل گرجستان با افتخار در مورد اقتدار تیمش صحبت کرد.

حریفان‌مان ضعیف نبودند، اسپانیا قوی است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، اسپانیا به مصاف گرجستان خواهد رفت. اسپانیا به عنوان سر گروه و با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کرد و گرجستان هم با پیروزی در برابر پرتغال توانست، با 4 امتیاز و به عنوان تیم سوم صعود کند.

دِلافوئنته در مورد عملکرد تیمش گفت: "بازی‌های ما راحت پیش نرفته‌اند. ما به خاطر بازی خیلی خوبمان برنده شده‌ایم. حریفان ما زمانی که شیوه بازی ما را بهتر درک کنند، رویکرد دفاعی خود را برای به حداقل رساندن پتانسیل ما تغییر خواهند داد. من فکر نمی‌کنم هنوز بهترین نسخه اسپانیا را دیده باشیم."

سرمربی اسپانیا با اشاره به پتانسیل بالای تیمش افزود: "ما همه شاهد شگفتی‌های فوتبال بوده‌ایم و این اتفاقات همچنان رخ خواهند داد. گرجستان پرتغال را شکست داد. در یک بازی، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما باید در بالاترین سطح خود باشیم تا شانس پیروزی داشته باشیم. ما هیجان زده هستیم."

2048855

دِلافوئنته همچنین در مورد سرمربی گرجستان و شناخت خود از فوتبال این کشور صحبت کرد: "ویلی سانیول کار فوق العاده‌ای با گرجستان انجام داده است و در دنیای فوتبال بسیار باتجربه است. من رابطه خوبی با او دارم و از موفقیت او خوشحالم. من فوتبال گرجستان را خیلی خوب می‌شناسم و رشد فوتبال گرجستان را دیده‌ام. اکنون می‌توانید پیشرفت را در بازیکنان تیم ملی و همچنین حضور بازیکنان گرجی در لیگ‌های مختلف اروپا مشاهده کنید."

دیدگاه‌ها