کد خبر : 2051730 | 09 تیر 1403 ساعت 22:31 | 26.8K بازدید | 16 دیدگاه

مدافع مشهدی سرخ بعد از امتحانات در جلسه تمدید

علی نعمتی موردتوجه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد است و به زودی این موضوع پیگیری خواهد شد.

مدافع مشهدی سرخ بعد از امتحانات در جلسه تمدید

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت و عمل جراحی در مقطع تعطیلات تابستانی از دست داده بود، اینبار هم شرایطی شکل گرفته که نتواند بعد از فصل پرفشاری که پشت سر گذاشت، تعطیلات خود را دنبال کند.

علی نعمتی این روزها هر چند در شهر زادگاهش و مشهد حضور دارد اما درگیر امتحانات دانشگاهی است و به این ترتیب نتوانسته پاسخ روشنی به زمان دقیق جلسه با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دهد.

مدافع چپ پای پرسپولیس که طی فصول اخیر به عنوان مدافع میانی و دفاع چپ برای سرخ‌ها به کار گرفته شده برای فصل بیست و سوم نیز موردتوجه این تیم قرار دارد. با این حال او نیز که از فصول گذشته مطالبات زیادی از پرسپولیس دارد، بحث تمدید قراردادش را منوط به پایان امتحانات کرده و احتمالا هفته آینده به تهران بازخواهد گشت تا با مدیران این تیم پای میز مذاکره بنشیند.

این مدافع مشهدی البته پیشنهاداتی از دیگر تیم‌ها نیز دریافت کرده و این موضوع باعث شده تا باشگاه بیش از گذشته پیگیر وی باشد تا شرایط تمدید قراردادش را دنبال کند. با این حال نعمتی که برای حضور در پرسپولیس منزل شخصی‌اش را بابت رضایت‌نامه مدنظر فرهاد حمیداوی مدیرعامل وقت پدیده مشهد، فروخته بود، بعید است اکنون به سادگی این پیراهن را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها