کد خبر : 2051727 | 09 تیر 1403 ساعت 22:26 | 35K بازدید | 41 دیدگاه

برایان کریستانته:

عصبانی هستم اما با سری بالا به ایتالیا برمی‌گردیم

برایان کریستانته، هافبک ایتالیا، می‌خواهد خیلی زود شکست مقابل سوئیس و حذف از یورو 2024 را فراموش کند.

عصبانی هستم اما با سری بالا به ایتالیا برمی‌گردیم

به گزارش"ورزش سه"، ایتالیا که در مرحله گروهی یورو 2024 به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی شناخته می‌شد در اولین بازی دور حذفی، از این رقابت‌ها کنار رفت.

ایتالیا در بازی یک هشتم نهایی در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا اولین تیم حذف شده در این مرحله باشد.

برایان کریستانته، هافبک ایتالیا، پس از شکست مقابل سوئیس به اسکای اسپورت گفت: "عملکرد حریف باعث شد از نظر فیزیکی و تاکتیکی پایین‌تر از سطح خودمان باشیم. برای نتیجه گیری خیلی زود است، بیایید با شایستگی به خانه برگردیم. اکنون باید این شکست را فراموش کنیم و سال آینده را با نگرش و انرژی متفاوت شروع کنیم."

عصبانی هستی؟
بله، وقتی می‌بینید که تفاوت زیادی در عملکرد شما طی بازی وجود دارد، انرژی خود را از دست می‌دهید. همانطور که گفتم ما تمام تلاشمان را کردیم و با سر بالا به خانه می‌رویم.

2048824

چرا عملکرد خوبی نداشتی؟
وقتی نمی‌توانید در مقابل تیمی که خیلی بهتر عمل می‌کند، تلاش کنید اما موفق نشوید، وضعیت اینطور می‌شود. همانطور که گفتم باید این بازی را فراموش کنیم و دوباره شروع کنیم.

آیا برای این بازی خیلی آماده نبودید؟
نمی‌دانم، خیلی زود است که دلیلی ارائه کنم. وقتی اتفاقات زیادی در زمین وجود دارد، برای توضیح دادن چنین چیزی زود است. حالا باید این شکست را از ذهن‌مان پاک کنیم و دوباره با انرژی و ایده‌های متفاوت شروع کنیم.

دیدگاه‌ها