کد خبر : 2051719 | 09 تیر 1403 ساعت 22:07 | 35.2K بازدید | 21 دیدگاه

تغییر قیافه عجیب ستاره انگلیسی در تعطیلات (عکس)

جک گریلیش پس از خط خوردن از فهرست یورو، در حالی که در تعطیلات در سن‌تروپه با کلاه گیس بلوند دیده شد، به خوشگذرانی پرداخت.

تغییر قیافه عجیب ستاره انگلیسی در تعطیلات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه جک گریلیش، ستاره منچستر سیتی از تیم ملی انگلیس خط خورد، در اقدامی عجیب، به همراه همسرش به دبی رفت و عکس‌هایی از خوشگذرانی خود منتشر کرد.

ستاره منچسترسیتی به نظر می‌رسد با موهای بلوند تا شانه، مدل موی خاص خود، شوخی کرده است. او در حالی که با دوستانش در جنوب فرانسه از آفتاب لذت می‌برد، موهایش را زیر یک کلاه مشکی پنهان کرده و  تیشرت، شورت و صندل به تن داشت.

یکی از حاضران گفت: "به نظر می رسید همه چیز بسیار سرگرم کننده بود. افراد دیگر در ساحل مجبور بودند بیشتر دقت کنند، زیرا جک بیشتر شبیه هم تیمی‌اش ارلینگ هالند به نظر می‌رسید."

2048811
2048812

گریلیش 28 ساله روز یکشنبه در حالی که با دو سگ بازی می‌کرد، دیده شد. در حالی که همسرش، ساشا اتوود، در خانه از سگشان مراقبت می‌کرد.

وینگر 100 میلیون پوندی پس از اینکه گرت ساوت‌گیت او را از تیم ملی کنار گذاشت، باید جایی برای تماشای بازی حساس انگلیس مقابل اسلواکی پیدا کند.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که گرت ساوت‌گیت این بازیکن را در فهرست یورو 2024 انگلیس انتخاب نکرد.

گفته می‌شود که گریلیش از تصمیم کنار گذاشته شدن از تیم شوکه شده بود، در حالی که به نظر می‌رسد ستارگان سه شیر نیز از این تصمیم شگفت زده شده‌اند.

اما بال منچسترسیتی قبل از پیش فصل به زمین تمرین بازگشته است. او آخر هفته ویدیویی از زمین تمرینی آکادمی یوونتوس به اشتراک گذاشت. و گریلیش از آن زمان برای ادامه آماده سازی‌های پیش فصل در زمین تمرینی سیتی به منچستر بازگشته است.

ستاره سابق استون ویلا روز سه شنبه در یک جلسه با مربی شخصی جیمی رینولدز شرکت کرد و ویدیوی کوتاهی از خود را برای اینستاگرام پست کرد. گریلیش این کلیپ را در طول بازی یورو 2024 انگلیس مقابل اسلوونی منتشر کرد.

دیدگاه‌ها