کد خبر : 2051717 | 09 تیر 1403 ساعت 22:03 | 6.1K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره سوئیس: حالا وقت فکر به نیمه‌نهایی است

فابین ریدر، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌گوید آنها از حالا به صعود به نیمه‌نهایی فکر می‌کنند.

ستاره سوئیس: حالا وقت فکر به نیمه‌نهایی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس با عملکردی درخشان توانست در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ ایتالیا را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

بازی از همان ابتدا با فشار و حملات مداوم سوئیس آغاز شد. آنها نشان دادند که برای بردن این بازی عزم جدی دارند و از دقیقه اول تا آخر بازی، کنترل کامل میدان را در دست داشتند.

در نیمه اول، تیم سوئیس با استفاده از تاکتیک‌های هجومی و پاس‌های دقیق توانست ایتالیا را به عقب براند و در نهایت با گل‌های رمو فرولر در دقیقه ۳۷ و روبن وارگاس در دقیقه ۴۶ بازی را به نفع خود به پایان برساند.

2048810

فابین ریدر، هافبک سوئیس، پس از این پیروزی ارزشمند گفت: «احساس فوق‌العاده‌ای داریم چون عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم. از همان لحظه اول نشان دادیم که می‌خواهیم این بازی را ببریم. روحیه تیمی ما شگفت‌انگیز است؛ همه خوشحال هستند و همه برای یکدیگر می‌دوند و بازی می‌کنند. فکر می‌کنم این را در زمین نشان دادیم.

ما شایسته صعود بودیم و بازی را به‌طور کامل کنترل کردیم. هر لحظه می‌دانستیم که آنها چه کار خواهند کرد و تلاش کردیم تا آنها را متوقف کنیم. خوشحالم که موفق بودیم. حالا وقت فکر کردن به مرحله نیمه‌نهایی است.»

دیدگاه‌ها