کد خبر : 2051710 | 09 تیر 1403 ساعت 20:57 | 41.6K بازدید | 99 دیدگاه

قهرمان المپیک در فینال

لهستان ۲-۳ فرانسه: جان سخت نباز!

تیم ملی والیبال فرانسه با شکست لهستان به فینال لیگ ملت‌های والیبال صعود کرد.

لهستان ۲-۳ فرانسه: جان سخت نباز!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال 2024، تیم ملی والیبال فرانسه توانست با انجام یک بازی جذاب و پرهیجان، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم میزبان لهستان را شکست داده و به فینال مسابقات راه پیدا کند. این دیدار در شرایطی برگزار شد که لهستان به نظر می‌رسید کار آسانی برای پیروزی نداشته باشد، اما فرانسه با نمایش قابل توجه مقابل هزاران تماشاگر لهستانی موفق به عبور از سد این تیم شد.

*بازی هیجان‌انگیز و نتایج ست‌ها
فرانسه در این دیدار توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۸ بر ۱۶ در ست‌های دوم، سوم و پنجم به برتری دست یابد. در مقابل، تیم لهستان ست‌های اول و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساند. این نتایج نشان‌دهنده تنگاتنگی رقابت و جذابیت بازی بود که تا آخرین لحظات ادامه داشت.

2048796

* بهترین بازیکنان و عملکرد فردی
در این دیدار، یاسین لوئاتی با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن فرانسه و زمین بود. او با نمایش درخشان خود نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد. در سوی دیگر میدان، نوربرت هوبر از تیم لهستان با کسب ۱۸ امتیاز بهترین عملکرد را داشت و یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود.

*مسیر فرانسه تا فینال
تیم ملی والیبال فرانسه پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۳ بر ۲ تیم قدرتمند ایتالیا را شکست داده بود. این پیروزی نشان از آمادگی و عزم جدی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

2048795

*حریف فرانسه در فینال
فرانسه اکنون باید در دیدار نهایی به مصاف برنده بازی ژاپن و اسلوونی برود. این دیدار تعیین‌کننده قهرمان لیگ ملت‌های والیبال 2024 خواهد بود. همه منتظرند ببینند آیا فرانسه می‌تواند در دیدار نهایی نیز به این روند موفقیت‌آمیز ادامه دهد و جام قهرمانی را به خانه ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها