کد خبر : 2051706 | 09 تیر 1403 ساعت 20:37 | 7.8K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی اسلواکی: کیفیت بالای حریف قابل انکار نیست

فرانچسکو کالزونا، سرمربی اسلواکی، پیش از رویارویی تیمش مقابل انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، با احتیاط از قدرت بالای حریف صحبت کرد.

سرمربی اسلواکی: کیفیت بالای حریف قابل انکار نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسلواکی که در مرحله گروهی با بلژیک، اوکراین و رومانی هم‌گروه بود، توانست به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی صعود کند. حالا این تیم در اولین مرحله از حذفی به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

کالزونا در مورد نقاط قوت انگلیس گفت: "وقتی انگلیس به عنوان یک گروه عملکرد خوبی داشته باشد، شکست دادن آنها تقریباً غیرممکن است. باید بسیار مراقب باشیم؛ آنها یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این تورنمنت هستند، از نظر فیزیکی و تکنیکی برتری دارند. آنها حتی بازیکنان درجه یک را در خانه گذاشته‌اند چون به قدری بازیکن باکیفیت دارند که انتخاب برایشان سخت است. ما باید از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم، اما در عین حال باید محتاط باشیم چون آنها هر لحظه می‌توانند ضربه خود را بزنند."

کالزونا در مورد لوبوتکا، ستاره خط میانی اسلواکی، گفت: "او در سه بازی دو بار بهترین بازیکن زمین شده و برای ما بازیکنی کلیدی است. او فردا مقابل جود بلینگام، بازیکن سطح جهانی انگلیس قرار خواهد گرفت، اما لوبوتکا نیز یک بازیکن در سطح جهانی است. او دو سه سال است که در بالاترین سطح بازی می‌کند و چندین مسابقه درخشان داشته است. فکر می‌کنم او فردا هم عملکرد خوبی خواهد داشت، اما ما نیاز به یک عملکرد تیمی عالی داریم. لوبوتکا به تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد."

2048782

سرمربی اسلواکی در مورد رویکرد تیمش گفت: "خوشبختانه بازیکنان بسیار با تمرکزی دارم که می‌خواهند فوتبال هجومی ارائه دهند، اما در عین حال در خط دفاع هم مستحکم هستیم. در چنین بازی‌ای باید روی جزئیات تمرکز کنید. من 100 درصد به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت."

کالزونا در مورد سبک بازی اسلواکی عنوان کرد: "ما سبک بازی و ذهنیت خاص خود را داریم. تغییراتی خواهیم داشت، اما نه تغییرات اساسی. ما همچنان با سبک خودمان بازی خواهیم کرد."

کالزونا درباره وضعیت بازیکنانش گفت: "[داوید وراو] به دلیل التهاب شدید یک ساله، به تنهایی تمرین کرد. او باید تمرینات اختصاصی انجام دهد اما به تیم ملحق شده است، او آماده و سرحال است."

دیدگاه‌ها