کد خبر : 2051687 | 09 تیر 1403 ساعت 18:51 | 9.2K بازدید | 10 دیدگاه

یازده گل در 2 دوئل؛

قدرت‌نمایی سیرجانی‌ها با گلبارانِ حریفان

تیم گُهرزمین سیرجان دو مسابقه خود در تورنمنت چهارجانبه مشهد را با برتری های پُرگل پشت‌سر گذاشت و قدرتش را به رخ مدعیان کشید.

قدرت‌نمایی سیرجانی‌ها با گلبارانِ حریفان

به گزارش ورزش سه، تیم گهرزمین سیرجان از نامزدهای قهرمانی لیگ برتر که دوران آماده سازی‌اش را در مشهد سپری می‌کند، امروز در دومین دیدار خود برابر فرش آرا به پیروزی چشمگیری دست پیدا کرد و حریف سر سخت خود را با پنج گل شکست داد. افضلی و تیمش در این بازی فاز هجومی ترسناکی را باری دیگر به تصویر کشیدند و همچنین موفق شدند با کلین شیت بازی دوستانه را به پایان برسانند.‌

در این دیدار علی‌رضا عسگری موفق به هتریک شد و سالار آقاپور، مجید خزایی گل‌های دیگر گهرزمین را به ثمر رساندند. این پیروزی در حالی رقم خورد که سالار آقاپور، مسلم اولادقباد، حمید احمدی و علی‌رضا عسگری خریدهای مطرح گهر به میدان رفتند، اما همانند دیدار قبلی حسین طیبی فوق ستاره و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران از روی سکوها نمایش هم‌تیمی‌هایش را شاهد بود.

2048743

لازم به ذکر است، غول جدید فوتسال ایران روز گذشته تیم پالایش نفت اصفهان دیگر تیم لیگ برتری را با نتیجه شش بر دو شکست داد.

مردان افضلی فردا در آخرین روز از تورنمنت چهارجانبه مشهد به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان خواهند رفت و بلافاصله راهی سیرجان می‌شوند.

دیدگاه‌ها