کد خبر : 2051674 | 10 تیر 1403 ساعت 02:45 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

سیاوش می‌خواهد این‌بار با سپاهان بدرخشد:

امارات حریف خاطره‌ساز مدافع سابق استقلال! (عکس)

آخرین بازی ملی سیاوش یزدانی مقابل امارات انجام شد.

امارات حریف خاطره‌ساز مدافع سابق استقلال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی، مدافع باتجربه فوتبال ایران، تنها بازی ملی خود را مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی 2022 انجام داد و حالا با فرم خوبی که در اواخر فصل گذشته داشت و حضور امارات در گروه ایران تداعی کننده روزهای خوش دوران فوتبالی این بازیکن است.

سیاوش با درخششی که در پیراهن استقلال داشت به تیم ملی رسید و در دقیقه 83 بازی با امارات اولین بازی ملی خود را انجام داد اما با توجه به شرایطی که برای او ایجاد شد و از استقلال جدا شد و برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفت از فرم ایده‌آل خارج شد و بعد از آن هم نتوانست به کیفیت قبل بازگردد و حضور در تیم ملی را تجربه کند.

در اواخر فصل گذشته سیاوش یزدانی کیفیت مطلوبی با پیراهن سپاهان ارائه کرد و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم در مسیر قهرمانی جام حذفی و بهبود عملکرد دفاعی طلایی‌پوشان در اواخر فصل داشت و حالا در آستانه مقدماتی جام جهانی 2026 می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که برای حضور در تیم ملی رقابت کند.

یزدانی در آن مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و در چند دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت سعی داشت با جدیت و تمرکز بالایی در میدان حضور پیدا کند و نظر کادرفنی وقت تیم ملی را به خود جلب کند تا حضور بیشتر در تیم ملی را تجربه کند اما شرایط باب میل او پیش نرفت.

سیاوش فصل آینده هم به نظر می‌رسد که در سپاهان حضور داشته باشد و نقش ویژه‌ای در این تیم ایفا کند و یکی از ارکان دفاعی و بازیکنان تاثیرگذار این تیم در لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران باشد.

دیدگاه‌ها