کد خبر : 2051653 | 09 تیر 1403 ساعت 14:11 | 22.7K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره سابق رئال در یک‌قدمی تیم تازه‌وارد سری آ

رافائل واران، ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، برای مذاکره با مدیران کومو راهی ایتالیا شده است.

ستاره سابق رئال در یک‌قدمی تیم تازه‌وارد سری آ

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد واران با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصلی که گذشت به اتمام رسید و او تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و به دنبال کسب تجربه جدیدی در دنیای فوتبال است و حالا به نظر می‌رسد که قرار است بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم تجربه کند.

چند رسانه ایتالیایی در چند روز گذشته مدعی شده بودند که سسک فابرگاس از مدیران باشگاه کومو خواسته که برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند و حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که این بازیکن برای ملاقات با مدیران این باشگاه و بازدید از شرایط این تیم راهی ایتالیا خواهد شد. 

2006277

گفته می‌شود که این مدافع فرانسوی از ایده پیوستن به این باشگاه که به تازگی توانسته است به رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کند استقبال می‌کند و با توجه به این که هنوز ۳۱ سال دارد آماده است تا همچنان به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد و حضور در این تیم از جذابیت زیادی برایش برخوردار است. 

واران مایل است که از ساختمان این باشگاه و همچنین زمین تمرین آنها و این شهر بیدار کند و شرایط را برای زندگی و ادامه فوتبالش بسنجد و همچنین قرار است دیداری هم با فابرگاس داشته باشد که تنها شش سال از او بزرگ‌تر است. احتمال می‌رود که فصل آینده شاهد حضور این بازیکن در ترکیب کومو در لیگ ایتالیا باشیم.

دیدگاه‌ها