کد خبر : 2051649 | 09 تیر 1403 ساعت 13:58 | 31.9K بازدید | 26 دیدگاه

ستاره سابق بارسا: تا صبح می‌توانم از کروس بگویم

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، از عملکرد تونی کروس در دوران حضورش در رئال مادرید تمجید کرد.

ستاره سابق بارسا: تا صبح می‌توانم از کروس بگویم

به گزارش "ورزش سه"، کروس ۱۰ سال درخشان را در ترکیب رئال مادرید سپری کرد و موفق شد با این تیم به موفقیت‌های بسیاری از جمله پنج قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لالیگا دست پیدا کند و یکی از مهره‌های کلیدی و ارزشمند این تیم در رسیدن به این افتخارات در طول مدت بود.

این ستاره آلمانی در کمال ناباوری چند هفته قبل تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند برای آخرین بار با پیراهن رئال به میدان رفت و جام قهرمانی را بالای سر برد و حالا در اردوی تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ حضور دارد.

2045524

فابرگاس در گفتگو با روزنامه آ.اس درباره این بازیکن اظهار داشت: «تونی کروس نشانگر تمام کارهایی است که شما باید به خوبی انجام دهید تا بتوانید در رقابت حضور داشته باشید. او از کیفیت لازم و همچنین فلسفه و ثبات درست برخوردار است اگر بخواهم درباره او حرف بزنم می‌توانم تمام روز این کار را انجام دهم.

او یکی از بزرگترین بازیکنان رئال و اسطوره این باشگاه است و یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال به حساب می‌آید. من به خاطر دوران حرفه‌ای که او پشت سر گذاشته بسیار خوشحال هستم. انتخاب زمان جدایی او تصمیمی شخصی است و ما باید به آن احترام بگذاریم.»

دیدگاه‌ها