کد خبر : 2051636 | 09 تیر 1403 ساعت 12:58 | 28.6K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی: ستاره جدید چلسی از استون ویلا آمد

باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که عمری کلیمن را از استون ویلا به خدمت گرفته است.

رسمی: ستاره جدید چلسی از استون ویلا آمد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران چلسی از مدتی قبل شرایط کلیمن را زیر نظر داشتند و مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را با باشگاه استون ویلا آغاز کرده بودند. رسانه‌های انگلیسی از چند روز قبل خبر داده بودند که این دو باشگاه به توافق اولیه برای انجام این انتقال دست پیدا کرده‌اند.

صفحه رسمی باشگاه چلسی دقایقی قبل با انتشار تصاویری از این بازیکن ۱۸ ساله اعلام کرد که او با امضای قراردادی شش ساله با گزینه تمدید خودکار برای یک سال دیگر به جمع آبی‌های لندن اضافه شده است و از فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. 

2048647

دیلی میل مدعی شده است که مبلغ این قرارداد حدود ۲۴ میلیون یورو است و چلسی امیدوار است که بتواند بهترین عملکرد ممکن را از این بازیکن در ترکیب تیمش در فصل آینده بگیرد و مدیران استعدادیابی این باشگاه به درخشش او بسیار امیدوار هستند. 

کلیمن پس از امضای قرارداد در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه چلسی اظهار داشت: «این اتفاقی فوق العاده است که من الان به عنوان بازیکن چلسی اینجا ایستاده‎‌ام. این باشگاهی بزرگ با سابقه عالی است و بنابراین پیوستن به آن حس خوبی دارد. این رویایی است که به حقیقت تبدیل شده است. من منتظر پوشیدن پیراهن این تیم هستم و نمی‌توانم برای شروع صبر کنم.»

دیدگاه‌ها