کد خبر : 2051616 | 09 تیر 1403 ساعت 12:02 | 21.9K بازدید | 42 دیدگاه

جذب مهدی قایدی از نان شب واجب‌تر است

پیشکسوت استقلال: حسینی بماند، گلر خارجی نیاید!

پیشکسوت استقلالی‌ها با انتشار متنی در فضای مجازی از مدیران باشگاه خواست سیدحسین حسینی را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال: حسینی بماند، گلر خارجی نیاید!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کند؛ در شرایطی که جواد نکونام سرمربی آبی‌ها درباره مسائل مربوط به تیم سکوت کرده و مدیران باشگاه هم هیچ اظهارنظری درباره اخبار و ضد و نقیض انجام نمی‌دهند، هواداران و پیشکسوتان بسیار نگران آینده تیم خود هستند.

در چنین شرایطی پیشکسوتان استقلال به اظهارنظر درباره مسائل تیم می‌پردازند و انتقادهایی را مطرح می‌کنند. محمد نوری پیشکسوت آبی‌ها نیز در صفحه شخصی خود مطالبی را خطاب به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

نوری با تیتر «خواسته هواداران عزیز، صاحبان اصلی استقلال کبیر» جملاتی را خطاب به مدیران استقلال مطرح کرده و به نوعی خط مشی درست را از دید خودش به آنها گوشزد کرده است.

پیشکسوت آبی‌ها در صفحه شخصی خود نوشت: «مدیران هلدینگ باید با توجه به حضور قدرتمند و جنگیدن در سه جبهه تیمی قوی و در خور نام شایسته استقلال کبیر بسته شود.»

او با اشاره به نقل و انتقالات گفته است: «قرارداد مهدی قایدی باید سریع بسته شود که از نان شب واجب‌تر است. حسین حسینی باید قراردادش تمدید شود و احتیاجی هم به دروازه بان خارجی نیست. تمدید قرارداد با مهره‌های کلیدی تاثیرگذار خواسته همه عاشقان استقلال کبیر است.»

دیدگاه‌ها