کد خبر : 2051610 | 09 تیر 1403 ساعت 11:17 | 20.6K بازدید | 23 دیدگاه

چادرملو: با چند بازیکن موثر تمدید کردیم؛

اطلاعیه تازه وارد لیگ برتر درباره نقل و انتقالات

باشگاه چادرملو تاکید کرده که فعالیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال باشگاه آغاز شده و با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

اطلاعیه تازه وارد لیگ برتر درباره نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش‌ سه"، در اطلاعیه باشگاه یزدی که پس از خیبر توانست به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند، به شکل زیر درباره فعالیت باشگاه در بازار تابستانی توضیح داده شده است:

با پایان یافتن مسابقات لیگ دست اول و مسجل شدن صعود تیم فوتبال چادرلو اردکان به لیگ برتر، حالا حضور در بازار نقل و انتقالات تبدیل به دغدغه اصلی هواداران عزیز شده است. در همین رابطه باشگاه چادرملو اردکان به اطلاع کلیه هواداران محترم می‌رساند که روند نقل و انتقالات و یارگیری در باشگاه آغاز شده و به زودی اخبار خوب و نویدبخشی به اطلاع و سمع و نظر عزیزان هوادار خواهد رسید. با هماهنگی کامل بین مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، تلاش خواهد شد تا نفرات مورد نیاز تیم، فارغ از هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغات کاذب در بازار نقل و انتقالات، جذب شوند.

2048613

دغدغه هواداران عزیز کاملاً قابل درک است و به همین خاطر به اطلاع عزیزان هوادار می‌رساند که در روزهای آینده باشگاه چادرملو به صورت رسمی در فضای نقل و انتقالات وارد شده و به جذب بازیکنان مدنظر خود خواهد پرداخت.

البته در روز‌های اخیر قرارداد چند بازیکن موثر فصل گذشته تیم تمدید شده که به زودی از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه در جریان آن قرار خواهید گرفت. هدف اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی، بستن تیمی خوب برای حضور در لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها