کد خبر : 2051607 | 09 تیر 1403 ساعت 10:59 | 18.8K بازدید | 11 دیدگاه

وین رونی:

ساوت‌گیت دو ستاره تیم ملی انگلیس را کشت!

وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، از رفتار گرت ساوت‌گیت با ترنت الکساندر آرنولد و کوبی ماینو انتقاد کرد.

ساوت‌گیت دو ستاره تیم ملی انگلیس را کشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس موفق شد به مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ راه پیدا کند و حالا باید برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان برود اما انتقادها از عملکرد این تیم و بازیکنان در روزهای اخیر همچنان ادامه داشته است. 

تصمیماتی که ساوت‌گیت از ابتدای این تورنمنت گرفته باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان شده است و به نظر می‌رسد که رونی از این که او فشار زیادی را به الکساند آرنولد و ماینو وارد کرده ناراضی است و انتقادهایی را زا او مطرح کرده است. 

2046117

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در گفتگو با تایمز در این باره اظهار داشت: «ماینو برابر اسلوونی فرصت خوبی برای حضور در میدان داشت. اگر من بودم حتما در این بازی به جوانان بیشتری فرصت حضور در زمین را می‌دادم. در واقع پیش از این تورنمنت هم گفته بودم که ماینو باید در ترکیب اصلی باشد. 

اگر من بودم هرگز الکساندر آرنولد را در خط میانی به کار نمی‌گرفتم و انتظار داشتم که وقتی این کار جواب نداد، او از کانر گلگر استفاده کند. باید بگویم که ساوت‌گیت اشتباه بزرگی در این زمینه مرتکب شد و شرایط را برای هر دو بازیکن بسیار سخت کرد و حالا باید منتظر باشیم تا عملکرد آنها در بازی بعدی را ببینیم.»

دیدگاه‌ها