کد خبر : 2051605 | 09 تیر 1403 ساعت 11:06 | 43K بازدید | 16 دیدگاه

قرارداد جدید ربیعی امضا می‌شود؟

سرمربی ذوب‌آهن در آستانه معرفی رسمی

مدیران ذوب‌آهن با محمد ربیعی بر سر کلیات برای فصل جدید توافق کردند و به نظر می‌رسد این باشگاه طی یکی دو روز آینده در این باره به اطلاع‌رسانی بپردازد.

سرمربی ذوب‌آهن در آستانه معرفی رسمی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره صندلی سرمربیگری ذوب‌آهن در لیگ بیست و چهارم مطرح شد و نام‌هایی نیز برای جایگزینی محمد ربیعی وسط آمد. این در حالی بود که مدیران ذوب‌آهن بعد از پایان لیگ بیست و سوم از تصمیم خود برای ادامه همکاری با محمد ربیعی سخن گفته بودند.

روز گذشته با افزایش شایعات درباره سرمربیگری ذوب‌آهن، نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه نیز به اظهارنظر پرداخت و اعلام کرد که به همکاری با ربیعی ادامه خواهند داد و این سرمربی مورد حمایت او است.

در چنین شرایطی از اصفهان شنیده می‌شود که مذاکرات ذوب‌آهن با محمد ربیعی برای تمدید قرارداد در جریان است و به مراحل نهایی خود رسیده است.

قرار است امروز جلسه دیگری میان ربیعی و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برگزار شود و احتمال اینکه در جلسه امروز دو طرف به توافقات نهایی برسند بسیار زیاد است.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد قرارداد تازه ربیعی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن طی یکی دو روز آینده امضا شود و شاهد معرفی او از سوی باشگاه اصفهانی باشیم.

باید منتظر ماند و دید طی ساعات و یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی را حول باشگاه ذوب‌آهن شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها