کد خبر : 2051603 | 09 تیر 1403 ساعت 10:56 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

در انتظار معرفی سرمربی سرمه‌ای‌پوش‌ها؛

روزهای مهم برای تغییر معادلات در لیگ برتر

به نظر می‌رسد طی روزهای آینده تکلیف سرمربی گل‌گهر پس از بررسی چند هفته‌ای مدیران باشگاه و کارخانه مشخص خواهد شد.

روزهای مهم برای تغییر معادلات در لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر فصل گذشته را به شکل بسیار عجیبی تمام کرد. آنها در نیمه دوم مسابقات عملکرد فاجعه‌باری داشتند و این بحران با شروع سال 1403 در اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی خودنمایی کرد؛ جایی که آنها حتی یک پیروزی هم به دست نیاوردند و با 36 امتیاز و رتبه نازل نهمی لیگ بیست و سوم را تمام کردند.

اگرچه در این بین گل‌گهر با اوزونیدیس توانست با شکست نیکاپارس چالوس، فجرسپاسی شیراز و هوادار به نیمه نهایی و مصاف با سپاهان برسد ولی در این مسابقه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و فصل تلخ این تیم به شکل بدی تمام شد.

گل‌گهر در حالی با رتبه نهمی مسابقات را تمام کرد که طی سه فصل پیش از آن با امیر قلعه‌نویی موفق به کسب رتبه‌های پنجمی، چهارمی و ششمی شد و شاید اگر در فصل بیست و دوم امیر قلعه‌نویی در فاصله 6 هفته مانده به پایان مسابقات با قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی از سیرجانی‌ها جدا نمی‌شد، شاید حتی آنها می‌توانستند با رتبه چهارمی یا بهتر مسابقات را تمام کنند.

2048608
در حال حاضر جدایی سه بازیکن از گل‌گهر قطعی شده که بهنام برزای، مهدی تیکدری و علیرضا علیزاده هستند و حالا آنها باید خیلی زود سرمربی جدید را برای شکل دادن به تیم انتخاب کنند.

در این شرایط مدیران باشگاه گل‌گهر به سراغ سرمربی خارجی برای جانشینی امیر قلعه‌نویی رفتند ولی اوزونیدیس در سال اول خیلی موفق نبود تا حالا احتمال پایان ماجراجویی‌اش در کویر ایران بیشتر از ادامه حضورش شده باشد.

در همین راستا مدیران باشگاه گل‌گهر مذاکره با سرمربی فصل گذشته و همین‌طور برخی چهره‌های جدید نظیر محرم نویدکیا را آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد نتیجه این تلاش‌ها تا چند روز دیگر مشخص می‌شود و آنها سرمربی فصل آینده خود را مشخص خواهند کرد.

گل‌گهر سیرجان زیرساخت‌های لازم برای برهم زدن معادلات لیگ برتر را دارد و قبل‌تر این کار را با امیرقلعه‌نویی انجام داده است. مدیران این باشگاه منسجم و منضبط لیگ برتر امیدوارند در لیگ بیست و چهارم که پنجمین فصل حضور متوالی آنها در لیگ برتر است درنهایت اتفاق مهمی را رقم بزنند و حداقل موفق به کسب سهمیه آسیایی که اولین اولویت آنها در فصل پیش رو خواهد بود، بشوند.

دیدگاه‌ها