کد خبر : 2051601 | 09 تیر 1403 ساعت 10:34 | 9.8K بازدید | 17 دیدگاه

هشدار وینی به حریفان: از این هم بهتر می‌شوم

وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، معتقد است که می‌تواند عملکرد بهتری برای این تیم ارائه دهد.

هشدار وینی به حریفان: از این هم بهتر می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پاراگوئه به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۴ و در یک بازی جذاب و تماشایی برابر حریفش به پیروزی برسد. 

وینیسیوس جونیور ستاره تیمش در این بازی بود و توانست علاوه بر ارائه یک بازی جذاب و درخشان، دو گل از چهار گل تیم ملی کشورش در این بازی را هم وارد دروازه حریف کند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند پس از تساوی ناامیدکننده برابر کاستاریکا ایفا کند.

2048595

این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «از سطحی که در آن قرار دارم می‌دانم که می‌توانم برای کمک به تیم ملی کشورم بسیار پیشرفت کنم. ما می‌خواهیم با تمام توان تلاش کنیم و برزیل را در جایگاهی که شایستگی آن را دارد قرار دهیم. من هیچوقت برای خودم بازی نمی‌کنم و همیشه فقط برای تیم بازی می‌کنم.»

او با اشاره به وضعیت زمین اضافه کرد: «بازی کردن در چنین ورزشگاه‌هایی بسیار دشوار است چون شرایط چمن خوب نیست و داورها علیه ما هستند و حتی واضح‌ترین خطاها را اعلام نمی‌کنند. نحوه رفتار کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با ما پیچیده است.»

دیدگاه‌ها