کد خبر : 2051593 | 09 تیر 1403 ساعت 09:42 | 32.3K بازدید | 21 دیدگاه

انقلاب رونالدو در عربستان: زود به رختخواب بروید!

مورالیا، هافبک العربی، صحبت‌های جالبی را درباره تغییراتی که کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان ایجاد کرده است مطرح کرد.

انقلاب رونالدو در عربستان: زود به رختخواب بروید!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد و در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفت راهی فوتبال عربستان شود و زمینه‌ساز حضور بسیاری از بازیکنان بزرگ و مطرح فوتبال اروپا در این کشور شد که حالا به یکی از لیگ‌های پر ستاره تبدیل شده است. 

تاثیرات حضور او در فوتبال این کشور بر کسی پوشیده نیست و مورالیا در این باره به گلوب اسپورت گفت: «کریستیانو یک آینه است. او ۴۰ سال دارد (در واقع ۳۹) اما شبیه بازیکنان ۲۵ ساله به نظر می‌رسد. او توانست زمان تمرینات را تغییر دهد و آنها را به صبح و زمانی که هنوز آفتاب خیلی گرم نیست منتقل کند. 

2048324

او تمام عرب‌ها را مجبور کرد که زودتر به رختخواب بروند تا توانایی تمرین کردن در صبح را داشته باشند و از این نظر مشکلی به وجود نیاید و در نهایت هم عملکرد بهتری را در زمین به نمایش بگذارند.

رقابت در لیگ عربستان بسیار جدی است. هر باشگاهی که پول بیشتری داشته باشد، تیمی قدرتمندتر خواهد داشت. این لیگ بسیار دشوار است. آنها خیلی پیشرفت کرده‌اند و نه فقط در فوتبال‌، بلکه در خارج از زمین هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند. بازیکنان بزرگی آنجا هستند. همه دوست دارند به عربستان بروند و من امیدوارم که برای سال‌های بیشتری در این لیگ بمانم.»

دیدگاه‌ها