کد خبر : 2051591 | 09 تیر 1403 ساعت 09:24 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

تمرینات ویژه اتریش: آماده ضیافت پنالتی‌ها

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، در تلاش است تا بازیکنانش را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ آماده کند.

تمرینات ویژه اتریش: آماده ضیافت پنالتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش در مرحله یک هشتم رقابت‎‌های جام ملت‎‌های اروپا باید روبروی تیم ملی ترکیه به میدان برود و به نظر می‌رسد که رانگنیک تمرینات خاصی را برای تیمش در نظر گرفته است تا مطمئن باشد که آنها از همه نظر برای این بازی آماده هستند. 

اطلاعات منتشر شده از تمرینات این تیم نشان می‌دهد که آنها از روز پنجشنبه به صورت جدی در حال تمرین کردن برای ضربات پنالتی هستند تا در صورتی که تکلیف بازی به این شکل مشخص شد، این توانایی را داشته باشند که عملکرد خوبی برابر حریف به نمایش بگذارند. 

فلورین گریلیش، هافبک این تیم، در این باره به خبرنگاران گفت: «البته که می‌توان برای پنالتی تمرین کرد اما ایجاد فشاری که در زمان زدن ضربات پنالتی روی شماست غیرممکن است.» او همچنین فاش کرد که هر گلی که در تمرینات اتریش زده می‌شود باید با یک ضربه پنالتی موفق همراه باشد و در غیر این صورت مورد قبول نخواهد بود. 

تعدادی از بازیکنان اتریش در چند روز اخیر به دلیل مصدومیت یا سرماخوردگی در تمریتات این تیم حضور نداشتند، اما رانگنیک در تلاش است تا نفراتش را به بهترین شکل آماده کند تا بتوانند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. برنده دیدار بین ترکیه و اتریش در مرحله بعدی باید به مصاف برنده دیدار رومانی و هلند برود.

دیدگاه‌ها